Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Býval jsem mladistvým snílkem

20. 11. 2005
4
0
1456
Autor
Zvětšenina

Vlastně mě jen napadla taková myšlenka, že by se naprosto pro nás normální činnost jako spaní a snění pokládaly za něco špatného až urážlivého.

Za mého mládí se to netolerovalo. Musel jsem se skrývat, měl jsem strach z lidí....Chodil jsem třeba spát  třeba na záchod ve škole při vyučování nebo pod záminkou, že postel musím vyzkoušet, do obchodu s nábytkem. Sny jsem potřeboval a chtěl. Staly se mou drogou. Nikdo si ani nedovede představit, jak jsem byl nešťastný. Rodiče se za mě jenom styděli. teď je ale doba liberální a mé snění se toleruje. Mohu si klidně prospat válku nebo celý život.

 

 


Incognito
02. 12. 2005
Dát tip
Jo, tak tahle myšlenka je fakt dobrá... *

Neměla jsem příležitost. Ale vím o něm dost...zřejmě tedy doopravdy stojí za zhlédnutí.

ta myšlenka je super :) tip...

Rabb
22. 11. 2005
Dát tip
Myšlenka je opravdu super, ale znovu musím podotknout, že při rozpracování by z toho byl skvost. Tímto dílkem jsi mi připomněla jednak krátký filmeček, který zmínil StvN a jednak geniální film Equilibrium. Viděla?

zana_zana
20. 11. 2005
Dát tip
tiez rada snim v spanku:) je to nadherne

jaza
20. 11. 2005
Dát tip
je to k zamyšlení-zamyslel sem se a to se mi na mě líbí!*

StvN
20. 11. 2005
Dát tip
Myšlenka jako taková se mi zdá dobrá, na pěknou sci-fi povídku. Tohle je bohužel zabiják myšlenky.

StvN
20. 11. 2005
Dát tip
Jinak jsi filmová znalkyně? Já moc ne, ale tvůj nick stejně jako název díla mi cosi připomíná:)

Upřímně nevím, jestli jsem filmová znalkyně. Jsem ten typ, co spoustu filmů zná, i když je nikdy neviděl. Nevím ani o žádné podobnosti s nějakým dílem.....opravdu a upřímně ne.Mě se tvůj nick moc líbí.

StvN
20. 11. 2005
Dát tip
Znám krátkej film Býval jsem mladistvým intelektuálem:) Dík za pochvalu.

To mi i něco říká...Mám i nějaké tušení, kdo to natočil, ale nerada bych napsala nějakou hloupost.. a stejně mám těch tušení nějak moc.

StvN
20. 11. 2005
Dát tip
Moc tušení a avíza neposíláš. Nevim, kdo ho natočil, ale viděl jsem ho:)

Laura_L
20. 11. 2005
Dát tip
Je to krásné, nápad je super tip*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru