Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro malé ježčátko

21. 11. 2005
0
0
841
Autor
Doran

S pozdravem pro Braennewyn, která by chtěla být malé ježčátko: Viz její \"Chtěla bych být malé ježčátko\".

Nevím jestli se jí už splnil její velký sen a stala se malým ježčátkem. Ale jestli ano, tak vím, že na svých bodlinách nenosí jablka, už jen protože je to příliš obyčejné. Vím, že se tvaří roztomile i jako malé ježčátko, které všude cupitá a funí jen potichu, aby ostatní nevyrušilo. Usmívá se svým ježčím čumákem, jak to jde nejlépe a doufá, že ho mají ostatní alespoň tak rádi, jak si dovolí doufat, že mají. Občas se stočí pod keřem do bodlinaté kouličky a jen tam tak tiše přemýšlí, ale většinou si spíš svými tlapkami jen tak pro radost hrabe do země. Nebo chodí poslouchat rozhovory a říká si, jak je to fajn, být malým ježčátkem.

Řekněte, kdo se neusměje, když vidí malé ježčátko?

Představte si, alespoň na chvíli, jaké by to bylo být malé ježčátko.


Edhelien
09. 01. 2006
Dát tip
:-)

Ekaz
25. 11. 2005
Dát tip
Óda na radost jediného člověka? Proč ne. Vidíš krásu růže bez trnů! Neříkám, že je to špatně, nebo dobře, ale je to tak. I ježčátko má bodlinky :-)

Shellinka
22. 11. 2005
Dát tip
ježčátko je supr slovo. :)))

Braennewyn
22. 11. 2005
Dát tip
Moc ti děkuji, Koníku, a zbytek máš v soukromých:) ...mějte rádi ježčata! Země je kulatá a místa je tu dost! :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru