Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krása snění

22. 11. 2005
1
0
1128
Autor
Ka_9

Vzniklo o nudné hodině ZSV...,tak by mě zajímalo co na to řeknete

Snít,

Snít, a vzhůru stoupat,

Snít,a létat v nebesích,

Snít, a v oblacích se toulat

A pak přestat snít

a zkončit zpátky na mezích...

 


I_v_a_n_k_a
12. 12. 2005
Dát tip
ale, musím se tš Klárko zastat. věřte, že znát vy našeho profesora, považovali byste toto dílko za nejsmysluplnější výtvor, jakého by byl kdo schopen v jeho hodinách:)))) Je pravda, že umíš písat lépe a myslím, že jeden nezdar ti dává pouze možnost rozšířit svý znalosti. Že se mi dvě moc nemusíme? To ale nemění nic na tom, že ted naprosto chápu, jak ti je.... Ale neboj, je to celkem pěkné:))) Tak zase achoj a piš dál!!!(Jinak musím napsat, že taky uvažuju o skončení se psaním, když ve třídě ted píše líp skoro každej....)

I_v_a_n_k_a
12. 12. 2005
Dát tip
ale, musím se tš Klárko zastat. věřte, že znát vy našeho profesora, považovali byste toto dílko za nejsmysluplnější výtvor, jakého by byl kdo schopen v jeho hodinách:)))) Je pravda, že umíš písat lépe a myslím, že jeden nezdar ti dává pouze možnost rozšířit svý znalosti. Že se mi dvě moc nemusíme? To ale nemění nic na tom, že ted naprosto chápu, jak ti je.... Ale neboj, je to celkem pěkné:))) Tak zase achoj a piš dál!!!(Jinak musím napsat, že taky uvažuju o skončení se psaním, když ve třídě ted píše líp skoro každej....)

Mermomoc
23. 11. 2005
Dát tip
Klárko, promiň, ale brrr

K_Anče
22. 11. 2005
Dát tip
no eště že to nevzniklo o hodině češtiny...skončit!

K_Anče
22. 11. 2005
Dát tip
jo, slyšela sem něco o hyenách, tak nevim, nevim, jestli se ti trochu nepráší od klávesnice:)

K_Anče
22. 11. 2005
Dát tip
aha, tak tuhle poslal..eště má jednu a tu asi tají...

to je dnes asi nějaká nemoc.... jiné slovo než snít tam nemáš? když to vypustím, tak je to úplně o ničem - slušně řečeno... čeština asi není Tvoje silná stránka, viď? navíc blbůstka a ve fóru! a stojíš, opravdu stojíš o hlubší kritiku? Co proboha se na tomhle hlouběji dá kritizovat? vol příště lépe

TIP, mě se to líbí a líbí se mi tam taky to slovo "snít", sama jsem ho nedávno použila v souvislosti s papouchem, tak nevím, proč ti ho tu zakazují. Sni si sni, a ašli na redaktorky.

hech, nikomu nic nezakazuji, pouze píši svůj názor...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru