Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tanec

05. 02. 2001
0
0
1324
Autor
oluna

Tahle básnička je inspirovaná filmem American Beauty.

Tanec Uprostřed náměstí u prodejny hraček válel se na dlažbě igelitový sáček Zavál vítr sáček se vznesl nahoru dolů nahoru a pak zase klesl) Na kamenných dlaždicích na zaprášeném fleku tančí svůj podivný tanec bez střevíčků, bez obleku Vítr si s ním pohrává jen tak jemně, lehce a sáček se mu poddává a křičet se mu chce Jak je mu na světě krásně jak si užívá vždyť je to jen chvilka chvilinka mizivá Ráno pak úklidová instituce hodila sáček do popelnice.
Vyjan
05. 02. 2001
Dát tip
Nápad není nejhorší, ale rozsah básně je výraznosti námětu neúměrný. Myslím, že by to šlo zhustit do dvou, maximálně tří slok. Za nádherné rýmové zvěrstvo hodné Jacka Rozparovače považuji zakončení druhého a čtvrtého verše čtvrté sloky. Já vím, že je to asi bezděčné(a tedy chybné), ale mě se to moc líbí.

myrinda
05. 02. 2001
Dát tip
no, ma to neco do sebe - neco, co me prinutilo se sem vratit a precist si to podruhe...hezky napad :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru