Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Alkoholem řešit problémy

24. 11. 2005
2
1
2071
Autor
Budliky

Alkohol je metla lidstva.

Znova se vracím tichounce domu,
mím přítelem stala se láhev rumu,
Přátel mám poskromno, však cítím se sám,
lásku už mnoho let postrádám.

Však zvládnu li další rok bez ní,
neručim za sebe, že umřu žízní.
Peněz je dostatek, ale práce ta bolí,
ukáže cestu do pustých polí.

Kde svážou mě stébla trýznící trávy,
tam spočinu spokojen bez žádné slávy

1 názor

Meheš
25. 08. 2011
Dát tip
S prologem by souhlasil i tatíček Masaryk a E. Beneš. Docela povedené, závěr výtečný.

giesing
16. 01. 2006
Dát tip
pěkné,vystihuje fakt žití mnoha lidí - občas i mě.

Eva_S
02. 01. 2006
Dát tip
zaujal mě název....i dyš tydle stavy docela znam....pomohlo by bejt v lihu uplně porád....:))

lepší rum než do hlavy bum;)

papouch
24. 11. 2005
Dát tip
hlubší kritiku? Na tohle?? Hrůza.

K_Anče
24. 11. 2005
Dát tip
asi psáno pod vlivem, hm?...a k prologu: ...ale zametat se musí.

TASYA
24. 11. 2005
Dát tip
u posledního rýmu dej SLÁVY :o) ale mě se třeba líbí, je to ze života, ser na ostatní, je to tvoje a ostatní ti do toho kecat nemají, se podívej na jejich tvorbu a pocuras se smichy ...

...ako keby ze som alkoholik...tak nad tymto sa len pousmejem.. ..radsej nerymuj...

Budliky
24. 11. 2005
Dát tip
Omlouva se za popuzující báseň. Nešla z mého alkoholicky vylitého nitra ,jak jste si mysleli, nýbrž ze dna mých depresí. Vím nejsem žádný exceletní autor, ale já jsem já a tímto výrokem jste dokázali zastavit spád mých myšlenek tím vám musím pogratulovat. Dokázali jste zastavit můj excesivní pohled na svět a uvalit mě do zoufalství. Za to vám velice děkuji.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru