Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pocit

25. 11. 2005
1
0
759
Autor
Ňaňka

Táto chvíľa bola úžasná. No je škoda, že s daždˇom akoby zázrakom odišla aj moja múza. To, čo som tu zaznamenala, bol môj ozajstný momentálny pocit. Hoci sa mi vtedy v hlave premietalo mnoho myšlienok a spomienok, cítila som ozajstný pokoj. Áno, možno sa to zdá byť zvláštne, možno to je akýsi paradox, ale je to tak. Nemám rada dáždˇ, ale ked´ ho nemám, túžim po tom, aby sa vrátil a vyhnal zmätok. Chcem, aby mi dal pokoj, aký mi môže dať len on. Chcem, aby zastavil čas a nechal tento svet, aby si aspoň na malú chvíľku oddýchol.

Napísané 19. júla 2005         POCIT

 

 

... sedím na balkóne a všade okolo mňa počuť doliehať upokojujúci zvuk na zem dopadajúcich kvapiek daždˇa. Po dlhých horúcich dňoch sa cítim ako v raji. Vôkol mňa nikto. Som tu iba ja, kvapky a Boh. Myšlienky mi obrovskou rýchlosťou lietajú hlavou a ja neviem, ktorú  skôr zaznamenať.

Nikto ma nevyrušuje, no ja si pomaly uvedomujem, že sa čosi zmenilo. Z ovzdušia sa už pomaly vytráca tá ľahkosť a to magické čaro. Obzriem sa vôkol a myšlienky sa mi začínajú pomaly upokojovať. Akoby sa s chaotickým dopadaním kvapiek na vyprahnutú zem strácali. Dáždˇ ustal. Spoza ustupujúcich mračien vykukli žiarivé lúče letného slnka...

 


...taka gymnazialna..ale tak alepsia gymnazialna...

Skafararix
25. 11. 2005
Dát tip
ano, skutocne to znie bud ako vyrez cohosi vacsieho (teda ukazka), alebo len ako "napis cosi o dazdi a kvapkach"...nic viac, nic menej.

Andulka
25. 11. 2005
Dát tip
na nic si to nehraje....je to opravdu jen pocit......me se libilo, jak si ten pocit dokazala zachytit....a tim ho pripomenout i ostatnim....taky si takove pocity vychutnavam...:-)))

Vika
25. 11. 2005
Dát tip
Připoměla trochu léta.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru