Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Súkromná tma

Výběr: jenyk
25. 11. 2005
4
0
1184

...podal som inzerát...

"Hľadám čarodejnicu. Nihilistický, ateistický blond sexoš. Nezamestnaný, kontaktujem sa len s 17-24r."

...  a ozvala si sa mi ty...

... a vôbec si nebolá taká strašná ako v SMS...

... a ja som ťa začal mať rád...

... a skončili sme na začiatku...

... v súkromnej tme robíme prasačinky a smejeme sa z toho...

a tvoje oči ma sledujú ako O'Brien. z fotiek, ktoré pálim na hajzli a z ostrovov samoty.

a som aj trochu rád. vieš, už ma neotravuješ:"Choď umyť vaňu zlato" alebo "Povysávaj prosím ťa."

a ty mi tak strašne chýbaš.

a ja som blázon.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

............................SI LEN V MOJEJ HLAWE. ako Júlia a Winston a Mcmurphy a Ralph a ... moria iných.

............................SI LEN POSTAVOU jedného z mojich mokrých snov z r. 1992.

 

 

 

 

 

 

a ja som blázon....a ty mi tak strašne chýbaš...


krempi
12. 01. 2006
Dát tip
hej, je to sqelo napisane si myslim...take svojske, ale rozhodne teeraz ne vulgarne, no ma to stipku drzosti a to sa moc paci...

me se to libi

diki všetkým. abdulka-neviem, ja sa cítim viac bláznom. ale môžom to tam dopísať...:)

Andulka
25. 11. 2005
Dát tip
je to jiny....a me to zaujalo.....vyvolalo to usmev na me tvari....:-),ale podle me by to mohlo skoncit tim, ze ti strasne chyba. Bylo by to lepsi...:-)

zaki
25. 11. 2005
Dát tip
fajne...

Bernies
25. 11. 2005
Dát tip
Co poviedat, opat realisticka show. Veris mi, aj ja ti verim, ver...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru