Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

slova

24. 08. 1999
0
0
1815
Autor
slavek

snad se čtenář neurazí :-)
prostě takový malý nápad v mé tupé hlavě.

Několik vln pouze, ne silný proud. Odat se své touze, vyklouznout z pout. Slova i fráze, v oblouku kout, nulák bez fáze, pevninou plout. Pod hladinou sucho, bez kyslíku dech, bez sluchu ucho, bez hebkosti mech. Bez cesty pas, bez nůžek holičem, vy ztrácíte čas, čtením slov - o ničem...
Saša
27. 08. 1999
Dát tip
Výjimečně souhlas s Krytykem. Zkusili jste už číst jen sam tam verš a ne celou básničku? Je to bezvadný a člověk si při tom představuje věci...:c))

Krytyk
25. 08. 1999
Dát tip
Když nic jiného jak říkáš, tak proud krásných mile seřazených slov není o ničem, je to svobodná forma provokace čtenářských asociací, trénink pro poetické situace...a ten je třeba.

maprach
25. 08. 1999
Dát tip
. . . a krom toho je docela příjemné plout po proudu rytmu, má-li tuto podobu :-)

castan
25. 08. 1999
Dát tip
Slavek: No konečně něco dostatečně cynického...
Krytyk: Jo jo jo, precizním pohledem amaterského Krytyka je to přesně tak....
Maprach: Všechno se číst nemá, jen to dobré! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru