Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fekální

27. 11. 2005
0
0
1534
Autor
jecko

Vypouštím to za chodu
do pojízdního záchodu.

j.
Daša
01. 12. 2005
Dát tip
Neříkám, že Vihar je lepší, ale on obhajoval svůj názor, a docela dobře..s nickem StvN máme zvláštní vztah....měj se hezky,příště si tě opět přečtu a doufám, že to nebude !fekální" :-) ahoj

StvN
01. 12. 2005
Dát tip
Problém byl v tom, že Vihar nekritizoval dílo, ale navážel se do mě a to si líbit nenechám, ty by sis to taky líbit nenechala.

Daša
01. 12. 2005
Dát tip
ne, proto jsem se proti tobě pak bránila a Vihar to zkoušel rozumně, kdežto ty jsi hned začal vyšilovat

StvN
30. 11. 2005
Dát tip
Čučoriedka mi také něco říká a znám toho o vela víc, ale asi bych nebol schopen súvisle písat. Nu a Daši si nevšímaj, ta je omedzedná ako kadibudka.

Daša
30. 11. 2005
Dát tip
Nemyslím to špatně, ale neumím slovensky a proto necítím tu potřebu takto psát...Prostě chci psát dobře česky.... umění? Těžko definovatelné: něco, co tě mrazí po zádech a při tom příjemně hřeje, třeba umění je četba Diderotovy Jeptišky...bylo umění to napsat a spousta dalších..nejsem ani prtoti vulgarismům, ale promiň, tvoje délo: Fekální mi připadá zcestné

Daša
30. 11. 2005
Dát tip
ó, děkují..pomlouvat prosím přímo mě...btw: vím, že si na mě léčíš svůj komplex, jak jsi dostal na zadek u mého dílka, že? na nioc si nehraju, píšu, co cejtím,,,tak si svoje řečičky nech

StvN
30. 11. 2005
Dát tip
Pokud vim, tak ty ses do mě navezla první a navíc ve spojení s dalším člověkem, takže si nic neléčim, pouze varuju svého přítele.

Daša
30. 11. 2005
Dát tip
ale já na něho neútočím, pač neútočí on na mě to je docela rozdíl

jecko
30. 11. 2005
Dát tip
moja vrodená zvedavosť mi nedala a pozrel som sa na príčinu vášho konfliktu. uvedomujete si vy dvaja (stvn a daša) vôbec, že ste sa pohádali kvôli Viharovi? ak nechcete poznať môj názor, tak nečítajte ďalej. som nestranný pozorovateľ, možno som neobsiahol celú podstatu veci, ale to, čo som zachytil mi príde absurdné a zbytočné. Stvn, podľa mňa si sa zbytočne nechal vyprovokovať viharom, Dáši, mohla si si všimnúť, že v dialogu medzi viharom a Stvn nejde len o tvoju poviedku. stvn neútočil na teba, ale obhajoval svoju poviedku pred viharom. Vihar, hmm, no, každopádne sa mi zdá divné, že keď sa ti Stvnov Slušňák nepáčil, prečo si naň nenapísal kritiku a naopak, kritizoval ho v cudzom diele. pripadá mi to zbabelé...jo, a možno by si sa mal odučiť urážať ľudí. to je môj osobný názor, zamyslite sa nad ním. v tomto okamihu si nad touto záležitosťou si umývam ruky. j.

Daša
30. 11. 2005
Dát tip
Ne, StvN byl dotčem, že Vihar obhájil mou povídku a že já jsem u něho obstála, narozdíl od něho a to ho vyprovokovalo, pak si mě dobíral i na jiných pracích...Já nikoho neurážím, pouze se bráním

jecko
30. 11. 2005
Dát tip
Daša, po tom konfliktě tam máš od StvN jedinú kratičkú kritiku, ktorá podľa mňa nie je nijak útočná, je to jeho názor a dodává konštruktívnu kritiku. a ak si si nevšimla, ja ťa nijak neobviňujem, myslím, že aj ty, aj StvN ste sympatický ľudia a je zbytočné, aby ste sa urážali, keď sa môžete navzájom obohatiť...a vihara síce nepoznám, ale neber to tak, ze ked ta pochválil a StvN nie, tak je lepší...

Daša
29. 11. 2005
Dát tip
nevím, proč bych měla něco psát po slovensku- nemám tu potřebu

Daša
29. 11. 2005
Dát tip
nevím, proč bych měla něco psát po slovensku- nemám tu potřebu

jecko
29. 11. 2005
Dát tip
dáši: jazyk je zrkadlo myslenia, na akej úrovni je tvoj jazyk, na takej je aj tvoje myslenie. a nielen to, jazyk je jedna z najdôležitejších charakteristík národa a o myslení cudzieho národa sa nedozvieš nič podstatné ak nebudeš rozumieť jeho jazyku... ja chcem pochopiť českú mentalitu, preto sa snažím písať česky (no, ok, ďalší dôvod je, že žijem v čechách). vieš, presne tak, ako sa trochu líši čeština a slovenčina, sa od seba líšia aj češi a slováci... ale samozrejme chápem, že necítiš potrebu pochopiť národ (ja to slovo v skutočnosti hrozne nemám rád), ktorý s tým tvojím sdieľal kus historie... áááááále veď koniec koncov, načo je história? už je to za nami, žijeme pre budúcnosť, nie? :-/ j. ps: dáši, čo je to unění? stvn: čakal som že budeš poznať aspoň tú hrozne profláklú "čučoriedku"... sklamal si ma... °-)

Daša
28. 11. 2005
Dát tip
Co to je???? :-/ Jestli tohle má mít něco společnýho s češtinou a uněním tak to sem asi Maďarskej neandrtálec

jecko
28. 11. 2005
Dát tip
hmm, to je môj slovenský guest, pošpiniť krásy českého jazyka... vieš, ja sa tak snažím a všetkým vám uniká krása diela pre neaké gramatické nesrovnalosti... aká donebavolajúca povrchnosť....teda... ok, tak mi to niegdo opravte a ja budem veľmi rád... btw, skúste vy, česky komunikujúci kamarádi napísať niečo po slovensky, nech sa aj ja môžem zhroziť...(prípadne zasmiať...) hmm? ;-) j. Big: pôvodne som myslel mobilní, ale akosi sa mi to tam nehodilo...

StvN
28. 11. 2005
Dát tip
Já umim kefku:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru