Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Balada o Šárce

28. 11. 2005
1
0
3238
Autor
poketino

Potkal jsem ji byla v davu
měla jméno Šárka
Boky tělo vlastní slávu
hned z ní byla Klárka
Pak jsme zmizli někam jinam
vykoupat se za tmy
Podobali jsme se vílám
řekla vlasy zkrať mi
Tak jsem ji vzal k sobě domů
nůžky voda mýdlo
Postel vonná zvala k tomu
horké letní vřídlo
Šárina se na mě smála
Klárka ale taky
Na mé struny píseň hrála
nehledala vraky
Milovali jsme se dlouze
zpitomělí láskou
Podlehli jsme vlastní touze
krev jsme našli zaschlou
taky dobře

To bych prasknul, trdlo...

neser

Proč?

Smetiprach
03. 12. 2005
Dát tip
to špinavý není lógr?

Smetiprach
03. 12. 2005
Dát tip
ale říkal jsi, že ty hrnky umeješ, než se Kačenka vrátí????

Tu plíseň si pěstuju, vořechu. Jmenuje se Agnes.

Smetiprach
03. 12. 2005
Dát tip
Tak vyřiď Agnes, ať zůstane v kuchyni a nerozlejzá se po bytě...trubko.


Grunt je pravda? Tak víš ty co? Ten grunt, ten tvůj velkej grunt, autore, ten já nechci.... Smetiprach si v Praze vesele popelaří, a já abych... Ne ne. Ani nápad.

Pišta by nešel proti....:-))a co tak mi odpověď na mou vznesenou otázku,což? Vihar, ju, to sou zlouni, viď... :-)) heheee, to mě pobavilo... grunt pravdivej...:-))

Kytka, na co ses ptala? Ne snad na hnojivo, jako vždycky, že ne?

Smetiprach
02. 12. 2005
Dát tip
hele bratříčku, roztop ty kamna...

víš co, vlez mi někam...

Smeťák: Kytkama se topit nedá. Prskaj a smrděj.

Smetiprach
02. 12. 2005
Dát tip
tak věšti z hrnku, moulo.

Nemáme lógr. Já ti říkal, že je pitomost, kupovat to rozpustný kafe. Ale tys furt mlel něco o zdraví - a teď máme vymalováno...

poketino
02. 12. 2005
Dát tip
Šárina se ze sna směje v ruce mého ..... dovádí a tělem hřeje dál mě k sobě láká atd.

X nee. Ale blbé to je, to ano.. Jednu chvíli z toho na mě jukaly "poďobané víly", a já se vám, tfuj, tak lek.....

Smetiprach
01. 12. 2005
Dát tip
pište si: proč by víly nemohly mít neštovice?

Vihar
01. 12. 2005
Dát tip
Když už jste to chuděrce květince před bliznou zaklubali, tak já to aspoň na truc tipnu, ať to autora nenapadne ani náhodou smáznout, už kvůli tej diskusi :o))

poketino
01. 12. 2005
Dát tip
Nemám proč bych po sobě něco mazal píšu si svoje věci a jestli je a nebo není něco pravda to je mi jedno občas lehce ujedu ale grunt je pravda.

nooo, to je pravda... ale stejně jsou suché :-)) tak mi nepřijde s nádechem smutku a zoufalství, právě naopak.... :-))

poketino
30. 11. 2005
Dát tip
Milé děti nebylo to poprvé ani naposledy a kde to bylo sice ve stanu ale ne na táboře. Šárka je Šárka a Klárku jsem nikdy neměl.

Zbora
30. 11. 2005
Dát tip
Jsem za X...avi dál.

Smetiprach
30. 11. 2005
Dát tip
Zaschlou krev? Nehoda při felaci? Smutné... zbora: a není to prostě jen blábol? čímž neprotestuju, jen se ptám... avidal

Smetiprach
30. 11. 2005
Dát tip
to avi eště..

Zbora
30. 11. 2005
Dát tip
Co Ti napsat? ...je....a o to jde :o)

Smetiprach
30. 11. 2005
Dát tip
tak klubej... :-))

To sem měla zaklubat jáááá!!! Já sem to objevila!¨ Ste zlý .... už podruhé.. eště jednou a jdu vodsaď!

Vihar
29. 11. 2005
Dát tip
Nebudou ti už trošičku víc malý přes prsa? :o)

to budou asi určitě, vidíš, to mě nenapadlo... :-)) to je zvláštní, jak na co kluci myslej... :-))

Vihar
29. 11. 2005
Dát tip
Kluci jsou praktici :) někerý Ač bydlím na horním konci, jsem spíš dolňák :o)

Vihar
29. 11. 2005
Dát tip
Kvítě, budeš podrobena zkoušce pozornosti :) neměj strach - je jednoduchá - zadívej se pozorně na obrázek a napiš, proč je ta holčina na něm pěkný čuně:

páč leží v posteli v botech....to je hnusný ovšem.... :-)) aha, dolňák... to já u kuřete taky rači nohy... :-)) než prsa :-))

Vihar
29. 11. 2005
Dát tip
Chytráá kytka, smekám hřívu :) Já na to přišel až po půl hoďce :)) U opeřenců... ne, raději napíšu u kurů - to není tak dvojsmyslný (smyslný - heé) já zas radši prsíčka...

tak to já ne... je to na můj vkus moc suché... :-)) chiii.... po půl hoďce? teedy a co sis myslel v té půlhoďce?;-)

Vihar
29. 11. 2005
Dát tip
Šťavňatost prsíček závisí na hospodáři a kuchaři :o) V té půlhoďce jsem nad touhle fotkou vypůjčenou od sidonie s ní vedl rozhovor o pocitech, vyvstávajících na srdci při pohledu na to sebeuspokojující se děvče... které je ... no...taková...moc hezká, upřímná, přirozená... a přitom s nádechem smutku a zoufalství... vyvolává v srdci přílivy účasti... napadlo mě vedle ní (oddělené fotky i na jedné posteli zároveň) dát sebeuspokojujícího se kluka, jak by se ty pocity změnily.

plovárna
28. 11. 2005
Dát tip
"řekla vlasy zkrať mi" - kdyby se to neslo celý v týhle náladě, tak by se mi to líbilo víc, takový hravý :o)

Vihar
28. 11. 2005
Dát tip
na ty vlasy bych spíš šampon a poněkud brutální zřídlo doporučuju zachovat veršem: píchal jsem jí, jak splašené šídlo, vystříklo láskou, Karlovarské zřídlo a ta zaschlá krev... no, pokud to bylo dlouhý napoprvé, chudák holka...:) a jsme zase v tom... avi

ježkovy vočenka! tak to musel bejt sen... asi noční můra a pak rána do hlavy... já bych to navrhla do exkrementů, co vy na to souklubníci?! a pošlete si dál... Vilhare.... :-))) Ty seš neuvěřitelnej :-)))

avi a omluvka....Vihar.... :-))

Vihar
28. 11. 2005
Dát tip
to jsem jen stopoval plovárnu, tohle dílko vyplovala ona :o) asi taky začnu psát něco na tento zpúsop :o)) vrací mě to do dětských let, kdy jsem se v rozechvění těšil na mokré snění před rozbřeskem po večerním vzpomínání na vůni triček šlohlých táborovým princeznám...

eche... ahaa a já proč jsem z tábora dycky přijela skoro bez všech trik :-)) tak mi je zase hezky vrať :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru