Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vločky

28. 11. 2005
1
0
1416
Autor
brainstorm

melancholie nastupující zimy

Zas tu ležím,
jak mrtvý
pták co bez peří
nemohl už dál.

V nitru mém sněží
a vločky.
Kdo mi je tam dal?

Šelest poslouchám...


Andulka
29. 11. 2005
Dát tip
fajn pocitovka, ale jeden ma pocit rict -> prestan se litovat a jdi delat neco uzitecneho....:-)

papouch
28. 11. 2005
Dát tip
hlubší kritiku?? hmmm, :-( podprůměrný melancholický výrok, otřepaný ("v duši mi sněží" je tak omleté!), bez nápadu; navíc to drhne a kulhá .. sory

musím podobně jak papouch, nicméně nenech se odradit... piš a čti

ceder_john
28. 11. 2005
Dát tip
vy dva ste úžasný, za celej den tu projde mraky horších děl a to držíte huby..

papouch
28. 11. 2005
Dát tip
ceder_: ano, máš pravdu, je to tak, jenže - vybírám si díla náhodně, že jsem kápl sem a né jinam není úmysl, fakt ne a pak ... nedržím hubu, ale zobák .. ptáci maj zobáci, víš...? .-) brainst.: August má pravdu, nedej na kecy hloupých ptáků, nenech se odradit a hodně čti (a pak piš :-)

ceder_john
28. 11. 2005
Dát tip
ale hlavně nečti papoucha, je to ornitolog;)

Furthimwald
28. 11. 2005
Dát tip
nuda

Fouckault
28. 11. 2005
Dát tip
.. nojo.. ten vyhrocený téměř barokní patos je typický pro mladé autory.. ale..kdo z nás takto nepsal? líbí se mi poslední verš svou tajemností a jemností.. a škrtnul celou první sloku.. a zrušil přímou vazbu nitro - sněží.. třeba by to šlo říct tak nějak oklikou.. některé cesty jsou vyšlapány tak hluboko , že již nepůsobí autenticky.. ač jimi procházíš..

džony, prostě se nedá stihnout všecko :o) jo a papouch si myslim by měl mít zobák, páč jinak by to nebyl žádnej pták...:o)

papouch
28. 11. 2005
Dát tip
"...ale..kdo z nás takto nepsal?" Já!! .-)) ornitolog néé, papouch píše ptákoviny, přece :-)

Fouckault
28. 11. 2005
Dát tip
jo.. papouch.. jsou i tací co píšou furt stejně.. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru