Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

CO S TÍM?

30. 11. 2005
2
0
1904
Autor
MADVLAD

Já nevím!

Není co!.....(ač nezbývá než věřit v to)
Není kdo!....(přesto jsou chvíle,kdy vzývam ho)
Není zač!....(ač ze všech stran zní samé:"plať!")
Není jak!....(..jinak než"tak")
Není proč!...(-ani poslechnout ty vnitřní výzvy:"skoč!)
Není s kým...(pravá ruka tím dost trpí-často už ji ani necítím!)
Není s čím...(tak tohle všechno prosím vím..)
Je jenom"JE"!(-A teď babo raď!)-
KDYŽ ANI SÁM PÁNBŮH NEVÍ CO S TÍM!
Jolana19
21. 04. 2006
Dát tip
část mě donutila pousmát se (díky) část mě donutila zamyslet se (díky) a celkově? S jemným pousmáním na rtech skláním lehce hlavu stranou talentu máš na rozdávanou bylo v tom moudro i energie jo tak to bývá tak se žije je tam jemnost i vtip, máš můj dík a tip PS: nemyslím si že by Pánbuh řešil bolest rukou :)), ale možná jsi měl na mysli nějaký konkrétní zázrak :))

Čumák
12. 04. 2006
Dát tip
asi tak pulka tech radku se mi libi... hlavne to s tou znavenou rukou, to je mazec :o))) spis bych to ale povazoval za hricku.

K_Anče
30. 11. 2005
Dát tip
nemáš co na práci a takhle to dopadá..takže vyhrnout rukávy, krumpáč do ruky a zaber

K_Anče
30. 11. 2005
Dát tip
no ne, jenyku?!

K_Anče
30. 11. 2005
Dát tip
aaaáááá, jasná, kafiko mi schází --- du vařit vodu.

Zacheus
30. 11. 2005
Dát tip
Jak to víš?

MADVLAD
30. 11. 2005
Dát tip
to Zacheus:je-li to otázka na mne,tak pár mystických zážitků,ale pokoušet se tuhle tady vysvětlit,že sem zažil"vědomí Boha"-a proto"vím",si koleduje o vtipné poznámky všelikých poétů na mou adresu-což sice vítám,nicméně tam,kde argumenty snášet nelze,to nebudu provokovat.Na zákl.otázku která by přišla-tj."a jak víš že to bylo to tvoje'věd.B.'?"lze odpovědět jen"vím!"-ale to by asi nikomu racionálně uvažujícímu jako dostatečná odpověď nepřišlo...

MADVLAD
30. 11. 2005
Dát tip
to Kanče:práce mám nad hlavu,a právě proto občas přemýšlím,jestli to plahočení má nějaký smysl.Jak sem tak nahlížel na Tvoje dílka,řekl bych,že v tom"smyslu"(nemíním teď kvalitu tvorby-ta mi přijde OK)taky trochu nemáš jasno-tedy:Kopáš?Nee!Viď!Píšeš!Jako já!;-)Přeji příjemný zbytek dne!

K_Anče
30. 11. 2005
Dát tip
Kopu do počítače-i nejčko...v práci sem a stíhám všechno i napadat MADVLADa:)))

Tramtarka
30. 11. 2005
Dát tip
Není proč!...(-ani poslechnout ty vnitřní výzvy:"skoč!) Není s kým...(pravá ruka tím dost trpí-často už ji ani necítím!) ....nejvtipnější a taky nejdepresivnější popis reality:)))) souhlasím a chápu.....takže tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru