Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Loutka

01. 12. 2005
4
0
1270
Autor
Včelka

Víte, jsem tu nová. Je asi zbytečné říkat, že mám strašně ráda psnaí, protože je to na tomhle serveru samozřejmostí každého pisatele:) Přesto chci poděkovat za VŠECHNY názory, které mi sem kdo napíše:-) P.S. Tohle dílko je psané v pocitu beznaděje a samoty..........ale asi to jde poznat:)

Proč...? Jen řekni, proč mám poslední dobou pocit, že z mého těla vyprchala všechna síla, že můj hlas nikdo nevnímá a že mé sny se ztrácí ve tmě... Proč mám ráno před zrcadlem pocit, že jsem někým jiným.....a každé ráno se měním.......... jen sama sebe nemůžu najít, jako by moje duše uhasínala jako svíčka a já už necítila její teplo...... jako bych byla jen loutkou, strojeným maňáskem se kterým hýbou provázky...
Jistě... dýchám a žiju.......... ale to moje teplo už necítí nikdo.....nikdo kolem..............





Žiju..... ..

...................... odpusť, že někdy bych byla raději mrtvá.....................
flaky
03. 12. 2005
Dát tip
krásně smutné, kolik lidí tohle na světě asi cítí? všichni ... jednou

K_Anče
01. 12. 2005
Dát tip
sakra, já už sem tak zblblá, že čtu všechno, kde je Loutka...i Včelku. V tvym věku takovýhle pocity. Neblázni, si užívej eště..bude hůř.

Jeheheman
01. 12. 2005
Dát tip
no jó no. já bych byl nejradš mrtvej v jednom kuse:o)

Loutka
01. 12. 2005
Dát tip
tohle je moc pěkně řečený...už dlouho sem přemejšlel jak tuhle věc zpracovat a zjišťuju, že už netřeba* jinak díky za avi, anči :-) ses mi strefila do vkusu, ale spíš než úvaha volnej verš, řekl bych*

hai_mal
01. 12. 2005
Dát tip
včeličky jsou v zimě vždycky smutný no neboj, bude líp:-) t*

krev
01. 12. 2005
Dát tip
malinko hodne se nam devce rouhas :-( -

vesuvanka
01. 12. 2005
Dát tip
znám také ty pocity "vyhasínání", věř, že bude zase dobře.... posílám hřejivou jiskřičku, TIP a ještě květ pro včeličku

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru