Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

samota

02. 12. 2005
1
0
485
Autor
Amala

i tak to někdy bývá...

 

Cítí se sama. Je sama. Nechce být sama. Pronásleduje ji samota.

V jejich očích opět zhasnul jeden plamínek. Pokaždé když se jí něco takového stane, jeden plamínek naivnosti  a důvěry zhasne. Už se potom nevrátí. Možná je zase o něco silnější, chytřejší. Ale to chce čas. Nejdříve se cítí zklamána. Další rána- těch plamínku, ale není nekonečně mnoho. Je jich tak akorát. Nevím, co se stane až zhasne i ten poslední. I ten poslední zbytek naděje … ?

V jejích očích už pak nikdo neuvidí ten úžasný oheň. Oheň, který v ní hořel. Očekávala víc. Pořád  čeká, ale už dlouho nebude…


Och, já to nemyslelo doslova, že by právě tohle byl ten příběh. Chtělo jsem říct, že je to standardní citový výlev z doby, kdy dívčí organizmus má sklony k přecitlivělosti, z doby puberty, kdy každá domnívá se být středem světa... poslení větu z předchozího vem si...

Daša
04. 12. 2005
Dát tip
No, na mě je to moc takové zbytečně upovídané...Nic mi to neříká, jenom že nějaká holka má blbou náladu a nedostala kluka, kterýho chtěla....snad jindy si tě přečtu

Bossman
03. 12. 2005
Dát tip
Nějak, tak souhlas se všemi

Žádný oheň v ní nehořel, natožpak úžasný. To můžu říct, poněvadž jsem ji znalo, byla to průměrná dívčina, tak šestnáct roků, myslela si, že svět je tu kvůli ní, těšila se na prince, prokterého roztáhne nohy... a pak se divila, že mu smrdí z pusy... a tak dál. Co si budem povídat. Podprůměrný text o průměrné dívčině a jejích nadprůměrných... očekáváních.

Eidam
02. 12. 2005
Dát tip
mno na první pokus to nikdy nikomu snad ani nevyšlo. ale nenech se odradit kecama co tady někteří jednici na tebe budou chrlit. Vytrvalost děvče vytrvalost. Jo a vitaj v komunitě pochroumaných myslí (alespoň v mém případě) :)))

Lyrae
02. 12. 2005
Dát tip
nijak zvlášť se mě nedotkla...promiň že tě chci opravovat, ale spíš bych tam dala "naivity"

T_O_M_
02. 12. 2005
Dát tip
držím palce, aby oheň zase vzplál :-)

Vihar
02. 12. 2005
Dát tip
Ti přihodím jeden hořlavý tip, ať nezhasnou ouplně, ale opatrně, aby plamínek vzplál a v lucerničce neplácali křídly chmurní netopýři :)

Amala
02. 12. 2005
Dát tip
ani sem nepočítala s tím, že by si můj příspěvek někdo přečetl. Takže všem dík. Docela mě to potěšilo, i když to jsou většinou negativní reakce mám z nich radost. Díky i stříbrnému volvu za jeho rozbor- tak úplně to sice nebylo, ale brát ti to nebudu. Snad brzy najdu odvahu a vyjádřím se taky k té vaší tvorbě...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru