Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Den

04. 12. 2005
2
8
3561
Autor
Jerry_Shit

Den

 

Den je divnej,

ve dne do mozku mi vniká světlo.

Mívám zdání,

jakoby mi mozek v hlavě těžce hnětlo.

 

Jdu si městem

a všude chodí nebo leze plno lidí.

Nechápu je,

copak na tom blbym světle vidí.

 

Když jdu nocí,

sotva spatřim venku živou duši.

Přitom lidem

v noci všechno více přece sluší.

 

A jak je noc,

můj mozek začne pilně pracovat.

Však když je den,

má schopnost myslet začíná se zčistajasna ztracovat... 


8 názorů

AQu4_FL4m3
13. 05. 2007
Dát tip
Jak jinak... :D

Jerry_Shit
13. 05. 2007
Dát tip
Tahle byla taky jedna z prvních, vznikla asi před 10 rokama... v noční depresi. ;)

AQu4_FL4m3
13. 05. 2007
Dát tip
No tak tahle je moc hezká... ;) Naprosto s tebou souhlasim... :) Zakrátka ty jsi to vystihl a já smekám. ;)

Jerry_Shit
27. 04. 2007
Dát tip
:))) Já mám u postele papír a tužku, jinak bych se někdy docela v noci naběhal...

Jerry_Shit
27. 04. 2007
Dát tip
Na mě působí tma společně s tichem skoro léčivě. Opravdu se mi mozek rozjíždí minimálně o 300% víc, to se mi to potom pěkně přemejšlí... Tma je taky pěkně tajemná...nejlepší jsou ovšem letní noci pod širákem.

Dart
06. 12. 2005
Dát tip
Taky mám raději tmu než světlo. Ve tmě jsou lidi přirozenější. Proto se tmy asi tolik lidí bojí. Ale nelíbí se mi výraz ztracovat. Jinak ale dobré.

Jerry_Shit
05. 12. 2005
Dát tip
K_Anče: ...což je v pohodě...ale ty podmíráky, to je problém (i když nedávno tam nastoupila nová pinglice a já dostal po 12 letech chození na Hnátu NADMÍRU!!! :-))) Hrbol: je to nemožné (odpočinek)...lidi jsou údi. Paul_van_Drax: chleba je dneska drahej... Loutka: je to prostě vo tom, že jsem noční tvor, taky většinu básní vymyslím v noci, když nemůžu spát.

K_Anče
04. 12. 2005
Dát tip
to´máš těžký..na Hnátě je furt pološero....:)))

Loutka
04. 12. 2005
Dát tip
něco mi tam sedí a něco zase ne, takové rozporuplné dílko :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru