Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nestačíš mi...

Výběr: Print
03. 12. 2005
16
0
2677
Autor
Lulu

Nestacia mi

tvoje dve slova raz za tri dni

ked  nahodou pred spanim pri posteli zakopnes o mobil...

 

Nestacia mi

ani tie tri ruze, ktore dostanem vtedy ked maju

v kvetinarstve v sobotu otvorene....

 

A nestaci mi

ani tvoj usmev po vydarenom kine, sladky a  mierny

ked mne sa chce dazdnikom o polnoci trieskat do popolnic...

 

Nestacis mi.

Asi bezim zivotom udychanejsie nez ty...


babka
26. 04. 2006
Dát tip
pěkné

solomon
21. 03. 2006
Dát tip
poslyš..když tu něco čteš česky..čteš si to v duchu slovensky???já bych jinak nedokázal pojmout sloven. verše kdybych to nedělal....hmmmm trochu mi tam vadí slovo mobil...ale to je muj problém jinak je přesná *

Sarrah
21. 03. 2006
Dát tip
Akorát pro mne***

Skafararix
18. 03. 2006
Dát tip
suhlas s Blokom... ale tato mi prisla z tvojich co som dnes cital ako jedna z najlepsich, urcite co sa tyka atmosfery...dost fajn. a opat ten zaver, ktory dava bodku (som uz pochopil ze je to v tvojej tvojej tvorbe typicke...paci sa mi to, no casom to moze stracat silu a moment prekvapenia)

Promiň Lidunko, tvoje básničky se mi sic líbí moc, ale není tohle, spíš než báseň, dokument, že som taký smelý? Asi se tu s ostatními neshodnu.

blok
06. 12. 2005
Dát tip
ale veď preto si ma upútala, že mi prišli tvoje veršíky veľmi milé, také čisté a úprimné, ako aj tvoje nekompromisné pocity - lenže vraví sa, že lyrika srdca odoznela v minulom storočí a dnes je dôležité vyjadriť rovnaké myšlienky inými (pro túto dobu priliehavejšími slovami, v ktorých je význam citov komprimovaný do obraznosti...verše síce vyznejú tajomnejšie, ale zbavia sa klišé minulosti a sú žiadanejšie...to u teba neznamená nič iné, než po nekompromisnom napísaní počkáš s textom pár dní a keď už si pripravená na kompromisy - škrtanie, tak básničku preoráš rozumom a vylúpneš to jadierko svojej krásnej myšlienočky na svet - a ponúkneš nám ho...ahoj._:-)

blok
06. 12. 2005
Dát tip
avi

blok
05. 12. 2005
Dát tip
asi by poslední dva verše mohly vyjádřit tvoji představu, co by měl udělat, aby ti stačil. To je důležité proto, že z celé předešlé části básně je jasné, že jej máš ráda. Navíc krásně popisuješ velice hodného a váhavého kluka, který potřebuje rozhýbat svého ducha, fantasii a nápady.Pozitivní motivace závěru by pomohla vyznít celku. Ale nezapomeň, že ty jsi boss a vládneš slovem podle svých představ, proto já nekritizuji, jenom vyjádřuji svůj názor..._:-)

JardaCH
05. 12. 2005
Dát tip
Ten vobrázek je boží! Ta slovenština mi připomněla, jak jsem kdysi na kolejích luštil slovenskou křížovku a v nouzi jsem si pomáhal slovensko-německým slovníkem spolužáka z Piešťan... Ale to sem nepatří. Takže básnička se mi líbí.

Lulu
05. 12. 2005
Dát tip
blok: dakujem za vycerpavajuce vysvetlenie.... hej, mas pravdu, ze som to asi "zaklincovala" tam, kde by bola sanca na happyend, ale su chvile, kedy si clovek pocity nenaordinuje a tuto basnicku som pisala silne "pod vplyvom" nekompromisnych pocitov....:-)

Pearlian
04. 12. 2005
Dát tip
Souhlas se slečnou Eva_S

Silvita
04. 12. 2005
Dát tip
je to krásný a víceméně smutný*

Silvita
04. 12. 2005
Dát tip
avi

Krásný...*

K_Anče
04. 12. 2005
Dát tip
Což o to, pěkný to je myšlenkou, ale vydarené kino (???)...smysl obrázku v prologu je mi narostým tajemstvím.

Bossman
04. 12. 2005
Dát tip
T*

Lulu
04. 12. 2005
Dát tip
K_Ance: pre mna je kino vydarene vtedy, ked si v spravnom kine so spravnym clovekom na spravnom filme a ani jeden z vas v polovici nezaspi:-) Obrazok by mal dotvarat naladu dielka, does it not?:)

K_Anče
04. 12. 2005
Dát tip
OK, beru..tip sem poslala prve:))))

obluda
04. 12. 2005
Dát tip
velmi dobre... asi najlepsie co som dnes cital.... *

blok
04. 12. 2005
Dát tip
líbí se mi....ten závěr !? skrytá výčitka ? antiproduktivní negativní motivace...jinak oči - studánka...t+_:-)

Lulu
04. 12. 2005
Dát tip
blok: urcite mas pravdu, ale ja ti asi tak uplne nerozumiem...:-) Co je antiproduktivni negativni motivace?

Zarath
03. 12. 2005
Dát tip
nestačí...;-)

vesuvanka
03. 12. 2005
Dát tip
Nestacis mi. Asi bezim zivotom udychanejsie nez ty... pěkně vyjádřené... TIP

vesuvanka
03. 12. 2005
Dát tip
a roztomilý obrázek :-)))

sidonia
03. 12. 2005
Dát tip
viz chroooo

Print
03. 12. 2005
Dát tip
Jsi zázrak? Nebo trpím přeludy? Nevadí*

Narvah
03. 12. 2005
Dát tip
.

Lulu
03. 12. 2005
Dát tip
Dear Print - far from it:-)

TASYA
03. 12. 2005
Dát tip
fakt, ten posledni verš je squelý... a slovenština mi lahodí v uších... tip :o)

Eva_S
03. 12. 2005
Dát tip
Tyjo slečno docela mě překvapujete....Předevšim fajn uměleckej vobrázek aj ta literatůra se hodí.... T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru