Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výkřik

03. 12. 2005
0
0
1218
Autor
Včelka

Kráčí po chodníku, vločky jí padají do vlasů a ona...ona přemýšlí, teskní a smutní..... Pak na tebe pomyslí a najednou je jí do pláče, ale ví.........
víš ona to ví, že nesmí plakat a že jí to nepomůže........

Ach kdyby aspoň cítila bolest, kdyby aspoň krvácelo její srdce, věděla by, že zůstává stejnou, věděla by, že bude líp........


Ale ona necítí nic, jen prázdno... prázdno, jako hustou tmu...........

Tak mává rukama kolem sebe, chce ji rozehnat a zase cítit emoce, chce zase umět plakat slzy, chce aby ji zase někdo znal..........

Tak křičí, křičí do tmy a zmítá se v prachu zablácených cest...




Kdo ji vezme za ruku a ukáže jí světlo...????? Udělá to vůbec někdo někdy...?


Zatím tu ale není nikdo......tak křičí.... křičí.........!!!!!!!!!!!!!




tak pokračuje a chytá rukama vločky a kráčí tou tmou


dál a dál....
Zdenda: a hádej, za co stojí tvůj názor.

wajsup
04. 12. 2005
Dát tip
depka, viď ? Tohle asi napíše někdy každej, ale málokdo si to schová nebo publikuje. Nepatří to spíš do kategorie Indispozice ?

hai_mal
03. 12. 2005
Dát tip
působivé........

TASYA
03. 12. 2005
Dát tip
i když to čtu, jde to nějak mimo mě...

Tramtarka
03. 12. 2005
Dát tip
ani ryba,ani rak...působivé bezesporu,ale možná by to bylo dobré rozvést-jako část povídky nebo spíš líčení,hmmm,muj názor...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru