Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fejeton měsíce

04. 12. 2005
1
0
6073
Autor
Vaud

My, Klub levých fejetonů a  příznivci fejetoningu vyhlašujeme

 

témata pro

FEJETON  MĚSÍCE

 

Pálí vás něco  a chtěli byste vědět, jak se s tím poperou zdejší fejetonisti?

 

Napište nám!

 

Pošlete nám svůj námět,  případně pošlete hlas některému ze  zveřejněných námětů.

 

Tématem na měsíc prosinec byl „Santa Claus“.

Chcete se přidat se svým fejetonem? Tak neváhejte a pište!

 

1)      Leden ?

2)    Únor ?

3)    Březen ?

 


Vaud
19. 12. 2005
Dát tip
Navrhuji nové téma na leden (bo Reality mě moc netankuje) - České pohádky?? Co vy na to?

Yeziiinka
06. 12. 2005
Dát tip
Vaudy, neblbni - mikuláš je bílý, má dlouhou zatočenou berlu, čepici s křížem jako správný křesťan a navíc se obklopuje zástupci pekla a nebe. Je to náš starý český tradicionál. A chodí pěšky narozdíl od Santy, který má červeného kulicha, panděro a nechá se tahat ufuněným sobím spřežením. První sob má červenou bambuli na nose a prý se jmenuje Rudolf. Ho HO HOO (- a tohle Mikuláš taky nedělá)

JiKo
06. 12. 2005
Dát tip
Já jsem si dovolil přispět zde: Vánoční válka :))

A já bych volila nějaké fakt profláklé téma, na které je těžké napsat něco, co napsáno ještě nebylo..např. reality show ;o)))

Vaud
05. 12. 2005
Dát tip
mně by se líbila reality show - o tom žádný fejeton není a fejetonista je skoro povinen se k takový bejkárně vyjádřit (nota bene když sleduju TV z křesla IKEA vzor Vladko). Češi a Slováci x let poté musím říct, že popravy ani kvasinky mě moc neberou

Yeziiinka
05. 12. 2005
Dát tip
Reality šou má můj hlas

pozorovatel
05. 12. 2005
Dát tip
reality show je jasný... to mě taky láká taky bych chtěl být ve vile :)

Zbora
05. 12. 2005
Dát tip
1) Václav Klaus 2) Václav Mráz 3) Václav Rozhoň z Dolní Březové

a2a2a
05. 12. 2005
Dát tip
Milý Michale, mně se to nezdá s tou propagací Santa Clause, upřímně nerozeznám SC od Dědy Mráze, oba jezdí na saních, mají červený kabát a čepici, jeden, jak říkáš, snad spolupracoval s NKVD a druhý, jak jsem viděl v televizi, nosí pod kabátem i samopal a vykrádá banky A do toho všeho ten Euroskeptik. Pusť si takového do bytu.

Vaud
05. 12. 2005
Dát tip
a2a2a - Euroseptik dárky nenosí ;-) Já mám trochu problém Mikulášem a Santou. Podle mě jde o jednu a tutéž postavu, která jednou chodí nadílet den před svým svátkem a jinde až za 3 týdny

a2a2a
05. 12. 2005
Dát tip
Big_George, ten Michal to má z toho, jak furt lítá po světě a kamarádí se s těma dánskýma doktorama. Jednoznačně Ježíšek, má holý zadeček a ještě rozdává.

StvN
05. 12. 2005
Dát tip
Mně stačí můj klub povídek:))

Vaud
04. 12. 2005
Dát tip
pozorovatel - to bych zvolil heslo - čím hůř, tip líp ;-) Yeziiinka - tip mi udělal radost, téma mě trochu vyděsilo - podle mě je gastro-entero-nelogické.

Vaud
04. 12. 2005
Dát tip
pozorovatel - čekal jsem trochu kreaturivity. Pokud slovo "leden" asociuje u zasloužilého básníka opět slovo "leden", tak jsem trochu zklamán.

Yeziiinka
04. 12. 2005
Dát tip
Sakra... Přátelé, nezaměňujme flatulenci s antickou bájí!!!

pozorovatel
04. 12. 2005
Dát tip
Vaud: :))) ale když v lednu je zima...

StvN
04. 12. 2005
Dát tip
Já doufám, že tématem na prosinec stále JE, Santa, protože to možná chci napsat. I když je to pakárna. Na leden by se hodilo něco aktuálního, třeba - Není na čase přezout?

Vaud
04. 12. 2005
Dát tip
StvN - klidně napiš o Santovi, téma je pořád ještě aktuální Bigu - to je mazec - mně je tam nejbližší asi Al Capone, ale stejně mě to nějak neoslovuje.

StvN
04. 12. 2005
Dát tip
Trvá mi to dýl, já jenom, jestli to neni ještě uzavřený.

Yeziiinka
04. 12. 2005
Dát tip
Ještě by taky šlo tu tématiku hrdelního trestu a tortury zakomponovat do fejetonu o Santovi... vím, není to lehké, ale naši fejetonisti...

pozorovatel
04. 12. 2005
Dát tip
hlasuju pro jedničku! :)))

Vaud
04. 12. 2005
Dát tip
Big_George si umí vymýšlet špatně řešitelná témata ;-)

pozorovatel
04. 12. 2005
Dát tip
a co takhle "Leden, za kamna vlezem."?:))) (únor si už nepamatuju...)

Vaud
04. 12. 2005
Dát tip
pozorovatel - zkusit to můžeš, ale já bych si počkal na nějaké lepší téma B_G čím hůř, tím líp ;-)

pozorovatel
04. 12. 2005
Dát tip
vaude, chceš tím snad naznačit, že se ti mé téma nelíbí??? ts a nedám ti tip!!!

Yeziiinka
04. 12. 2005
Dát tip
Nejlepší, jediné, užitečné a decentní téma pro lednový fejeton je "Bylo správné vypustit Krakena?" * za nápad

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru