Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bon-Pari Pošel a Princ Hnojí Mrvy

04. 12. 2005
2
2
1517
Autor
kgirl

Jak moc jste si jisti, že jsou vaše ropné vrty v bezpečí?Hodně moc?!Tak to nebuďte, protože kord VolejLotr znovu nabývá na síle!Ani se nenadějete, a jste na suchu...Naštěstí tu však je udatný hrdina Bon-Pari Pošel, který je ochoten bojovat za vaši ropu až do posledního dechu.Čtěte a vydejte se po stopách jeho dobrodružství za záchranou toho bohulibého černého moku!

Bon-Pari Pošel a Princ Hnojí Mrvy

 

1.kapitola-Další Ministrant

            Sobí ulicí se rozlehl výkřik.Bon-Pari Pošel se právě dozvěděl od svého strýčka Šansona, že není přijat coby ministrant na místí faru.Důvodem jeho nepřijetí byl pouhý fakt, že náklady na ministrantský obleček pro Bon-Pariho značně převyšoval rozpočet tamější fary.

Bon-Pari trpěl silnou nadváhou, kterou zapříčinila jeho chorobná láska kterou choval k barevným cukrovinkám, s nimiž mimo jiné sdílel i jméno.V koutku úst Bon-Pariho úst (Solidně makroskopický požerák.) se objevila lehce žlutavá pěna.Teď už i tetička Leukemie věděla, že je zle.Bon-Pari zaklel,zadupal a vzápětí popadl kadidelnici a prudce jí mrštil po místním knězi, panu Vozembouchovi.Mistrně zacílenou kadidelnici (Kněz Vozembouch sebou bouch vo zem.) následoval půl tucet výtisků bilble v uttapradéškém dialektu hindštiny a dobré dva výtisky koránu ve slovenštině, které do chrámu páně propašoval Bon-Pariho nezvedný bratranec Dudlík.

 

2.kapitola-Munice ze Spinner´s End

            Bon-Pari se v duchu stále nemohl smířit s tím, že se nestane ministrantem v místní faře.Na tuto pozici si dělal zálusk již od svých jinošských let, od momentu kdy poprvé zdárně uloupil mešní víno.Fara byla navíc hned vedle bytovky kde Turcklejovic rodina spolu s Bon-Parim přebývala, což bylo vzhledem k Bon-Pariho váze (7/12 váhy otřískaného dvakrát bouraného Hummera strýčka Šansona.) a neschopnosti pohybu na větší vzdálenost velice výhodné.Bohužel, potom co se počestný kněz Vozebouch stal obětí náletu čtnácti svazků náboženské literatury, byly Bon-Pariho šance na ministrování velice mizivé.Jeho zkažená duše prahla po pomstě...

            Bon-Pari zosnoval dokonalý plán.V blízkosti jejich městečka se nacházela opuštěná ruská vojenská základna, a i Bon-Pari si ve své glukózou a sacharózou zahlcené kebulce (která byla mimochodem až nepřirozeně malá, ve srovnání s jeho tělem připomínajícím tělo urostlého medvěda brtníka.) dokázal spočítat, že rudí bratři nepochybně nezvládli odvléci všechnu využitelnou munici zpět do své sychravé vlasti.Doufal zejména, že ta ošumělá bohem i člověkem zapomenutá budova v lůně městského parku skrývá veskrze užitečné balistické střely středního doletu či nášlapné miny, které by šly až neuvěřitelně snadno nastrčit pod rohožku před místní farou.Bon-Pari uplatil bratránka Dudlíka dvěma sáčky ovocných dropsů, a ten mu na oplátku slíbil, že mu bude na ozbrojené misi dělat řidiče.Bon-Pari Pošel měl totiž tak velká chodidla, že poněkud nezvládal dupnout na plyn, aniž by při tom nedupl zároveň i na brzdu a na řadící páku.

            Jeho plán ale bohužel selhal dřív než vůbec mohl začít, neboť dvakrát bouraný otřískaný hnědorůžový Hummer strýčka Šansona odcizila skupinka Romů z vedlejší bytovky(Za účelem prodat do centra sběrných surovin), jelikož nutně potřebovala hotovost na zaplacení televizních poplatků a nové náplně do vodní dýmku.Bon-Pari si byl téměř jist, že pěší chůzí by se do cca 200m vzdálené vojenské základny nedostal, a upadl do velice depresívního stavu.Nejdříve se snažil otrávit platíčkem Ibuprofenu zapitého dvěmi litry plzeňské dvanáctky a následně zajedené šestinásobkem doporučené denní dávky černého uhlí, jeho snaha o odchod do věčných lovišť ale skončila neúspěchem, tetička Leukémie mu zarazila násadu od smetáku do krku, a přinutila ho vše vyzvracet na kompost za jejich bytovkou.Záhy poté Bon-Pariho napadlo nechat se srazit na místní komunikacích vozidlem těžší váhy, pokud možno nejméně 1.5x převyšujícím nejvyšší povolenou rychlost.Druhý pokus o sebevraždu opět skončil velice bídně.Zejména starý žigulík Turcklejovic sousedky paní Fíkové byl ve setsakra bídné stavu.Strýc Šanson navíc musel zaplatit veškeré výdaje spojené s odtahem nadále nepojízdného vozidla, ačkoliv si byl v koutku duše jist, že ta „hej móre“ parta od vedle by se o doličných vůz se soumrakem jistě postarala.

Kapitoly 3.+4. COMING SOON!!!Ještě větší mega giga nářez!Ještě obrovštější porce vašeho oblíbeného cukroví!!!UŽ ZÍTRA!!!

Těšte se na další kapitoly, pod názvy:

TOHLE si NESMÍTE nechat ujít!

5. kapitola-Příbytek slizu

6. kapitola-Vakošův Výlet

7. kapitola-Bulbornův biliárový klub

8. kapitola-Shape vítězí

9. kapitola-Princ hnojí mrvy

10. kapitola-Rod Gaunerů

11. kapitola-Hemeroidina helfne!

12. kapitola-Vědro a škrpály

13. kapitola-Tajemné rýhy

14. kapitola-Feťák Franta

15. kapitola-Nevzrušitelná Přísaha

16. kapitola-Velmi korozivní cákance

17. kapitola-Smogová vzpomínka

18. kapitola-Nero,Lenin,nová překvapení

19. kapitola-Se skřítky v patách!

20. kapitola-Žádost korda VolejLotra

21. kapitola-Neobjevitelná mísa

22. kapitola-Před svatbou

23. kapitola-Horký Croissant

24. kapitola-Sekta „Pampers“

25. kapitola-Zaslechnutá vážka

26. kapitola-Pes v kině

27. kapitola-Blesk zasahuje!

28. kapitola-Princ prchá

29. kapitola-Chamonixův Řád

30. kapitola-Bílá trubka

Už brzy!!!

 


2 názory

jH
19. 12. 2008
Dát tip
heeej, a přitom je to taková taková TAKOVÁ prdel, nechápu že to nejsou schopný lidi ocenit aspoň blbym tYpem, si přečtu co tu máš :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru