Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sním

07. 02. 2001
0
0
902
Autor
Azim

Snad nyní, když bude toho Valentýna, jsem se rozhodl vydat svou báseň na světlo světa - je pro Ni.

Stále cítím, že sním, že jsem se neprobral k životu. Avšak nevím, proč spím, proč podporuji svou samotu. Čekám na své probuzení, čekám jen na Tvé políbení. Nesměji se, nemluvím, nejím, nedělám nic, jen sním. Sním o Tvém sladkém, něžném hlase a tvém štíhlém vlnícím se pase. Sním o Tvém soucitném, hřejícím pohledu, na nic jiného myslet již nesvedu. Sním o procházce noční zahradou a o žnoucím měsíci nad hlavou. A jak chladná noc Tě tiskne blíže k naivnímu chlapci, jenž dobře ví, že jsi víc než jen pouhý anděl ze snu.
Romča
19. 12. 2003
Dát tip
Mě se to líbí.. Je v tom cit a klid.. ;o)

Mahoney
11. 02. 2001
Dát tip
žnoucí měsíc? geniální překlep...

hermit
07. 02. 2001
Dát tip
Tak tolik nesni a ostře se dívej. Uvidíš víc a nebudeš se cítit tak bezbranný.

Zázrak
07. 02. 2001
Dát tip
Súhlasim s Hermit, konečne sa zobuť a ukáž, čo je v tebe, ked budes len snit, nic nedosiahnes. Moje motto:,,NAjlepsi sposob, ako prestať sniť o svojich snoch je uskutočniť ich!"

soale
07. 02. 2001
Dát tip
jo nesni ... pak pises moc bolestinsky :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru