Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ona

05. 12. 2005
0
0
1201
Autor
SkyHaven

Pokus o krátkou úvahu na lásku...

Kudy chodím, na ní stále jen myslím. Neohlédnu se již po jiné, asi mě nezajímají. Chci jen jednu. Chci jen jí. Já vím, byla to jen chvíle co jsem byl s ní. Ale za to nádherná chvilka mého života. Nemohu spát. Musím pořád přemýšlet, jestli ji ještě někdy uvidím. Chtěl bych jí. Ale hlas mysli říká: „Nemá to cenu, je daleko, radši na ni zapomeň.“ A hlas srdce odpoví: „Nepřekoná láska snad každou vzdálenost?“ Co mám poslechnout? Poraďte mi, přátelé milí. Snad zamiloval jsem se do ní? Ach, snad není to hřích. Zamilovat se. Ale vždyť nevím jestli ji ještě někdy uvidím. I přesto ji miluji. Ne nemohu ji milovat, vždyť ani nevím jestli o mne stojí. Ach, nemůžu zapomenout. Lepší zapomenout. Ne, já nezapomenu. ZAMILOVAL JSEM SE!
solomon
13. 03. 2006
Dát tip
no..tady už sem byl a vypadá to že sem byl zas jednou moudrej

Mnauprsk
08. 02. 2006
Dát tip
neboj, to přejde

Kimísek
05. 01. 2006
Dát tip
hm..zamilovanost je fakt divná věc.. pofidérní třeba, když jste "šťastní" se svým protějškem, ale v tom vám to začnou nahlodávat myšlenky na někoho úplně jiného.. to je pak chaos !!!

sidonia
12. 12. 2005
Dát tip
souhlasila bych asi s prvni kritikou od autora doute

solomon
12. 12. 2005
Dát tip
láska je dobrá, když ti připadá že seš šťastnej už nějak moc dlouho....a taky odlehčí šrajtofli....vyser se na lásku...opij se napiš báseň sbal ňákou štětku.....a neser se s láskou

doute
05. 12. 2005
Dát tip
láska je pro sraby....radši ji vohni přes židli a užijte si oba....))))

doute
05. 12. 2005
Dát tip
hovno je taky dobrý slovo....

doute
05. 12. 2005
Dát tip
jdu taky....

Furthimwald
05. 12. 2005
Dát tip
mazec

Anomália
05. 12. 2005
Dát tip
nemyslím si že zamilovanosť je pre srabov...sraby sú tí,čo si to myslia...asi to nikdy nezažili....môj názor...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru