Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už mne to tu pěkně sere

05. 12. 2005
2
0
1565
Autor
Furthimwald

poslední rozloučení

už mne to tu pěkně sere
a vy všichni taky
takovou bandu rádoby poetických narcisů aby pohledal
Bernies
08. 12. 2005
Dát tip
:)))To neni pohadka F! Jsme mecenni narcisove, kteri se navzajem drzi nad propasti, sevreni svymi komplexy. Realita, nicmene proc ne, za tu srandu to precejz stoji. Hod sem nakou Dennisu a rozjedem to!!!:)))

Dickers
06. 12. 2005
Dát tip
:-)))))Jsi kousek:-)))))klodouk dolů.Držim ti palce,kolego

Furthimwald
06. 12. 2005
Dát tip
děsíte mne

Dickers
06. 12. 2005
Dát tip
ten tip* nebyl ode mě.Abys nemyslel, že ti podlejzam víš?Takovej formát jako ty, ten tipy ani nepotřebuje.Fakt by to nešlo zvýraznit tou červenou barvou?

Furthimwald
06. 12. 2005
Dát tip
ne

Zetor
06. 12. 2005
Dát tip
nazhledanou

hai_mal
06. 12. 2005
Dát tip
no jo.....mě někdy taky:-) jsem napsala o tom v noci indispozici a teď už jsem trochu vychladla, tak jsem jí zase smazala :-)

Lakrov
06. 12. 2005
Dát tip
S obsahem více-méně souhlasím. Méně už s kategorií. Jsi si jist, že je to pohádka? Mě to připomíná spíše skutečnost.

Lucynka7
06. 12. 2005
Dát tip
:D

Edhelien
06. 12. 2005
Dát tip
Se ti nedivim...

Delphy
06. 12. 2005
Dát tip
teda dlouho jsem se nezasmál jak to tu poslouchám, jsem na Písmáku asi po roce.. nádhera! a ten dekadentně-cynický dialog pod dílem.. jo, to mi zvedlo náladu na dobrou noc.. :) tip všem PS: to dílo je ale dokonalá blbost, ale to stejně víš..

Dickers
05. 12. 2005
Dát tip
Má to šťávu,ale chce to trošku vylepšit-když všichni,tak všichni!Jakýpa mazlení:-))))))Nešlo by to dílko trošku víc zvýraznit?Taková červená barva by tomu dala ten správnej šmrnc-A to by bylo,abys neprorazil díru do světa-chlape.Jen tak dál,jen tak dál.Čest.

Furthimwald
05. 12. 2005
Dát tip
jo, zvýrazňování všelijakých hovadin ti nedělá problémy, jak jsem koukal. já to neumím a nijak mi to nechybí. (komouše nezdravim)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru