Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proti všem!

07. 12. 2005
0
0
2001

(1987)

Proč se lidé bojí sebe?
Proč je jenom černé nebe?
Proč se všichni bojí?
Proč se jenom zbrojí?

Proč se musí dělat mezi státy dohody?
Proč v lese místo bomb nerostou jahody?
Proč je ve vzduchu málo kyslíku?
Proč je tam víc popílku a dusíku?

Proč nerostou rostliny?
Proč daleko je do zimy?
Proč z komínů stoupá jedovatý dým?
Proč jenom já se za to zastydím?

Proč vytéká do moří nafta?
Proč mám jenom v ústech afta?
Proč ve vzduchu je plno plynu?
Proč já jsem z toho dostal rýmu?

Proč je všude plno doutníků?
Proč se odklepává popel do popelníků?
Proč každý druhý kouří?
Proč se moře bouří?

Proč nemají se rádi lidi?
Proč se jenom děti stydí?
Proč nestydí se dospělí?
Proč? To bychom rádi věděli!
Smetiprach
10. 12. 2005
Dát tip
ano, velice slušnej job... :-)

Amanda
09. 12. 2005
Dát tip
Hmmm otazky ktere me napadaji casto, ale ze bych z toho potrebovala delat dilko... ne tohle me neoslovilo...

Ono se v reklamě tolik vydělává? ;-)))

Smetiprach: No dobře, tak přiznávám, že s tím stářím to nebude tak horký... ;-)

Smetiprach
08. 12. 2005
Dát tip
no proto... :-))) co bych potom byl já? mrtvej? :-)

Smetiprach: Muž v nejlepších letech, co jiného ;-)

Smetiprach
08. 12. 2005
Dát tip
hele mladej, nebuď drzej... :-)))))))

Smetiprach: To bych si v životě nedovolil ... :-)))))))

Noe1
08. 12. 2005
Dát tip
:-)))) Ach jo, to mně už zbývá jen to být krásný

Smetiprach
08. 12. 2005
Dát tip
Noe: hmm, eventuelně bohatej, ale to by museli výrazně zvednout důchody... :-P

Noe1
08. 12. 2005
Dát tip
nebo bych se na stará kolena musel dát na reklamu

Smetiprach
08. 12. 2005
Dát tip
reklama na České středohoří ? ;-) a nebyl by tam flek i pro mě?

hai_mal
07. 12. 2005
Dát tip
já nevím........proč ne ?

solomon
07. 12. 2005
Dát tip
metabolizbos svýho života...to zní dobře....... na ty doutníky bacha.....jinak já se taky stidim...a nechci se tě dotknout ale takovoudle přitroublou rýmovačkou toho moc nezměníš....

solomon
07. 12. 2005
Dát tip
aha...to je asi na černobil(nebo jak se to píše).....máme výročí???

Smetiprach
07. 12. 2005
Dát tip
těší mě, že se stydíš za to, že nerostou rostliny, ale netěší mě, že se nestydíš napsat něco takového, zveřejnit to a ještě navrch žádat hlubší kritiku... to je smutné... avi velkej Jirko a spol., pomýlený?

Smetiprach
07. 12. 2005
Dát tip
jenyk: jo ták, tohle je stručnej výcuc z oné zprávy prognostického ústavu, co byla v osmdesátémdevátém tolik populární, že? :-))

Smetiprach: asi sis nevšiml, roku kdy to vzniklo, bylo mi tehdy 12 let, bohužel nejsem takový genius, abych psal stejné verše ve 12 jako ve 30... A proč žádám hlubší kritiku? Protože mě to prostě zajímalo ;) A je to moje první báseň, tak jsem chtěl vědět co vy na ní ...

Smetiprach
07. 12. 2005
Dát tip
Autor: milej zlatej, roku jsem si sice všiml, ale za á: netušil jsem kolik ti je a za bé: neuraž se, ale tohle je slabota i na dvanáct let... rozhlídni se trochu po okolí... Co se geniality týká, geniální tu nejsme nikdo, to bychom nepublikovali tady... :-) Ale koukám, třicet let... seš mladej, času dost... ;-)

Noe1
07. 12. 2005
Dát tip
:-)))) už tu kdysi někdo měl nápad publikovat tu pro pobavení obecenstva prvotiny. Jen nevím, zda bych tu svoji někde vyštrachal. Začínala, tuším, "Jsem slzou proklatých básníků jsem materiál na pokusy mediků ... " psáno někdy v šestnácti :-)

Smetiprach: No, a to je ono, proč bych se měl urážet :-) To je to co jsem chtěl slyšet. Já vím, že to není moje nejlepší báseň... no, asi ani nejhorší ;-) No doufám, že budu mít čas se zlepšit ... Díky za komentář

Noe1: Já jsem se sem rozhodl dát vše, tak nějak postupně, ale ta Tvá je o mnoho hezčí než tahle... Docela by mě zajímalo, jak to pokračovalo dál ... ;-)

Smetiprach
07. 12. 2005
Dát tip
tak prvotiny? :-) fajn, ať o nic nepřijdete: Za krátkou chvíli bez bolesti za klíč od domovních vrat štěstí za možnost být v tvém srdci hostem schoval bych poprvé i posté smutky své za šaškovský nos a v kapsách pyšně zaťal pěsti 14let, lámaná holčina se jmenovala Ester... :-)))

Smetiprach: Jé, to je hezké... Děkuji.

Noe1
07. 12. 2005
Dát tip
O_B: zkusím najít jak to pokračovalo :-))))) smetí: no, jo, no ... to se někomu obluzují děvčiny, dyž už ve 14 psal takováhle dílka :-)

Smetiprach
07. 12. 2005
Dát tip
autor: hezké? není... ale ještě horší je, že se od té doby u mně moc nezměnilo... ani smysl, ani kvalita psaní... ;-) Noe: nojo, na co jinýho jsem je měl taky dostat, když né na kecy? :-))

Noe1
07. 12. 2005
Dát tip
Smetí: Chápu, tvé současné interesantní šediny si asi ještě neměl, že?

Smetiprach
07. 12. 2005
Dát tip
Noe: hade... :-)))

Noe1
07. 12. 2005
Dát tip
Smetí: lépe řešeno ... "slizký hade"

Smetiprach
07. 12. 2005
Dát tip
:-)))

Smetiprach: Já myslím, že se toho změnilo hodně ... A taky bych chtěl umět dostávat holky na kecy ... Bohužel mi to nejde :-) Noe: Díky...

Smetiprach
07. 12. 2005
Dát tip
autor: tak to ti nezbude, než bejt krásnej, mladej a bohatej... :-))

Smetiprach: Bohužel, tak to mám asi smůlu ... protože jsem ošklivej, starej a chudej ;-)))

Smetiprach
07. 12. 2005
Dát tip
cožééé??? třicet a starej? Noe, slyšíš ho, bažanta, eště tomu teče mlíko po bradě a cejtí se starej... :-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru