Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zelená prosba

06. 12. 2005
1
0
1285
Autor
Romq

...Dusíte se?...

Zelená prosba

 

Slizská a bezbranná,

s kůží jak ropucha,

válka je prohraná,

šeptá ti do ucha!

 

Země jak smetiště,

v odpadcích plavem,

plánujem na příště

lásku, mír, Eden.

 

Tnout rýčem do Země,

vytrysknou proudy krve.

Černý hnus vyplave

jemně a lehce jak prve.

 

Zachraňte Modráska!

A zachraňte sebe!

Nežli zem popraská...

Než spadne nám nebe.


Jdi ale do prdele tady s tím relativismem. Zabili mi babičku: jo, na jednu stranu dobrý, na druhou stranu super. Hovno dobrý, jestli toho sígra dostanu do ruky, koule mu ukroutím. Aneb tvoje řeč budiž ano, ano -- ne, ne. Tyhlencty kecy o tom, že někdo má rád holky a jiný vdolky, je potřeba včas zarazit. Nejlépe do prdele i s těma vdolkama, které přece nemůže mít rád nikdo.

Romq
13. 12. 2005
Dát tip
rozhodně neděláš chybu...je to tvůj názor...pro někoho dobrý ale i pro někoho špatný. neva...

leenai
13. 12. 2005
Dát tip
mno nevim.. stli jsem to pochopila špatně, tak už nevim, co jinýho by v tom mohlo bejt... něco eště patetičtějšího počítam :)

Romq
12. 12. 2005
Dát tip
Diky. Jen bych chtel rict ze nez spustite zapornou kritiku, je dulezite basničku prvni pochopit.

Romq
12. 12. 2005
Dát tip
děkuju za motýlka :)

Došlo mi avizo, takže pokud chápu básničku jako debilní agitku, dělám chybu?

Lucynka7
06. 12. 2005
Dát tip
Nevím jak to, ale poslední sloka se mi líbí :)

vesuvanka
06. 12. 2005
Dát tip
zachraňte Modráska A zachraňte sebe! Nežli zem popraská... Než spadne nám nebe oslovilo mě moc... TIP

vesuvanka
06. 12. 2005
Dát tip

Jo,když to čtu, rádo bych tě pozvalo na projížďku. Na vejfuk hadicu od luxu a druhym koncem dovnitř... Pokud se má dělat agitka, buď je potřeba mít talent -- nebo zaplatit reklamní agenturu.

leenai
06. 12. 2005
Dát tip
láska/páska v podání katastrof?... ne-e...

Furthimwald
06. 12. 2005
Dát tip
skutečně špatné a mimochodem ropuchy jsou naomak celkem příjemné (netýká se alergiků)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru