Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Net Love 1

07. 12. 2005
8
7
2556

Potkala se s ním na netu

když

pokud se moc nepletu

monitor šířil osvětu:

Lásku

tu najdeš pouze tu

Teď hlava se jí z výletů

točí

Ach

nitra poetů!


7 názorů

Delfín
16. 01. 2009
Dát tip
Seznámili se na nettu, veliký cit to byl, doplatili na osvětu, Skype brzy odhalil, že není všechno jak se zdá ze vzkazů milostných, stačí webová kamera, by se rtů zmizel smích! A nitro velkých poetů je teď to poslední, kdo do vztahů smí mluvit tu! /Již nechce mít nic s ní! A ona taky seznává, že klamal jí a lhal, a jeho mužná postava byl klamný ideál.../ Takže je konec divadla, v němž jako loutky si dvě srdce roli zahrála, tytam jsou krásné sny! Však co je, Bože, do Lásky, co pohasne jak noc, a hledí více na vrásky i na to, že nic moc vypadá ten, kdo duši měl jak něžný uragán, tu chvíli krásné ódy pěl, pak bujným hřebcem ržál... A taque tím, čím kdo zachází, tím taky schází zas a nevyhne se nesnázi, když plamen vášně zhas... Poučení si z toho ber, že líp je tváří v tvář se poznat nežli na éter spoléhat. Je to lhář!

Gramercy :)))

Very best and very nice.!!!!!

Aleinad
21. 06. 2008
Dát tip
ano, to téma je mi blízké :- ) *

Marcela.K.
10. 10. 2007
Dát tip
...jo...znám :-)

hříčka je i blbůstka, však je to jedno, když se dílo povede :o) tohle velmi :o)

robofrost
09. 12. 2006
Dát tip
velmi dobre

Yorick
19. 08. 2006
Dát tip
taky jsou "blbůstky" více čteny? toho se skoro bojím...

martinez
07. 07. 2006
Dát tip
milé a veselé *

:) roztomilůstka

Ještě se neorientuji, pokusím se o nápravu a děkuji za vedení.

a2a2a
07. 12. 2005
Dát tip
Dlší vtipná hříčka, možná je škoda, že jste ji nedala, podobně jako tu další, co jsem ocenil, do kategorie - Blbůstky, tím nechci říct, že jde o blbost, ale svou formou, tónem se blíží satiře a kategorie "blbůstka" ji něžně vezme pod svá křídla a navíc bude i více čtena. tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru