Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bolí to...

09. 12. 2005
0
0
597
Autor
Radushka

Už neumíš se bavit,už neumíš být sťastná,
tvůj nejlepší přítel je lahev rumu-prázdná...
Topíš v něm bolest,samotu a žal,
kdo ti to krásný,kdo ti to jen vzal???

Bývala´s veselá,přátelská a milá,
tak řekni kam zmizela tvá hrdost a tvá síla...

S každou další lahví doufáš v zapomnění,
no tak už se prober,tak to přeci není...
Všechno čeho se tak bojíš,
alkoholem nezahojíš.....

Bude to rok,co se všechno zkazilo,
pro tebe v srdci mu už místo nezbylo.
Než abys bodla ho,jak bodl on tebe,
ničíš a zraňuješ jen sama sebe...
Tak už se vzpamatuj,vždyť tě to bolí,
čím dýl svý srdce týráš,tím dýl se hojí...


Aiscis
09. 12. 2005
Dát tip
Trochu občas nesedí rym, ale to je mi jedno já myslim, že je to povedené, trochu mi tam nesedí přebíjení dvou věcí, jako že chvíli to o tom rozchodu, a potom, to o tom alkoholu. Možná by stačilo vzít jen jednu věc ono je to i tak dost na jednu báseň. Jinak je mi to námětově samozřejmě blízké, jak jinak po tom co jsem sem dal za šílenosti.

Zbora
09. 12. 2005
Dát tip
Bez toho přehnaného patosu by to asi nešlo, že?

wajsup
09. 12. 2005
Dát tip
Jenyk, král volného verše. Tohle je dost neumělý, jestli to opravdu měla být parodie ... snad to vysvětlí ty patetický a banální výkřiky jako "no tak už se prober, tak to přeci není ... pro tebe v srdci mu už místo nezbylo ... ničíš a zraňuješ jen sám sebe ... ", ale kostrbatý slovosled a rytmus zůstává. Škoda, že už nezpívaj Holki, do jejich repertoáru by to celkem zapadlo ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru