Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozdní večer..

08. 12. 2005
0
0
918

Je pozdní večer listopad,
stromy jsou už bez listí,
rád řekl bych teď mám Tě rád,
však to už nikdo nezjisti.

Chtěl bych chvíli umět létat,
být tak blízko u tebe,
však dříve začne růže vzkvétat,
jak daleko mám do nebe...

No, tahle se nepovedla, hodně kostrbatá a rým tebe-nebe... uff. Ale s tím "však dříve začne růže vzkvétat" by se možná dalo něco udělat, ten nápad se mi v tom líbí, ale je to napsaný moc sladce, zdá se mi to takový umělý, vlastně celý je to taková ta "poezie" do časáků, bych řekla... Ale moje začátky byly stejný =))) To se vypíše, mohl bys třeba zkusit vypustit rýmy, možná by to bylo lepčejší =) Čokol.

Barman
08. 12. 2005
Dát tip
Druhá sloka mi nějako nezní a je divná. Ale první se mi líbí.

tahle nelíbí vůbec... zvlášť verš: rád řekl bych teď mám Tě rád...to nahromadění jednoslabičnejch slov je dost vražedný...

jaza
08. 12. 2005
Dát tip
před týdnem jsem se naučil asi půlku celého Máje z hlavy do školy a doufal jsem,že tím tato stránka naší poezie bude uzavřena... jeho odkaz nebyl špatný, ale toto dílo rozhodně nebude pokračovatelem,jak by si možná autor přál-ovšem nepochybuji o radosti případné "adresátky"!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru