Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Po meči

11. 12. 2005
4
0
2086
Autor
Richiee

Krev proudí v rukách mých
jak v rukou otců
ranami času nezředěná

A slzy matek
matky slz
stékají po nás

jak po skle


hai_mal
12. 12. 2005
Dát tip
tak v tom případě mám asi štěstí, že jsem to neviděla :-) - tedy spíš máš štěstí ty si myslím :-)))) (já chlupatou mužnou hruď totiž můžu) :-))

Richiee
12. 12. 2005
Dát tip
A to se podívejme, kam se dá dojít od poezie...:))) Až něco napíšu, přilepím k tomu fotku.:)))

hai_mal
12. 12. 2005
Dát tip
a copak smysly a vnímání (i smyslnost) není poezie ? :-) Fotky nebrat - kde je fotka tam já nedávám výběr:-) (bráním se ovlivňování kde můžu):-)

Richiee
12. 12. 2005
Dát tip
Tak se nech ovlivnit tímhle. To je IMHO poezie: http://aktualne.centrum.cz/kultura/knihy/clanek.phtml?id=28025

hai_mal
12. 12. 2005
Dát tip
myslíš tu báseň Orel velmi ? nebo tu fotku ? jo, je zajímavá a stylem psaní mi blízká ... ta báseň myslím:-) fotka taky prima :-)

Richiee
12. 12. 2005
Dát tip
Myslel jsem báseň. Ale fotka je taky super. andraste je šikula.

Goldberry
12. 12. 2005
Dát tip
Je krásná, Richarde..

K_Anče
12. 12. 2005
Dát tip
jj, moc krásná je.

hai_mal
11. 12. 2005
Dát tip
četla jsem všechny tvé dnešní básně a tohle se mi zdá ze všech nejlepší.....* vítej na Písmáku :-)

Richiee
11. 12. 2005
Dát tip
Moje dnešní? To bude omyl. Nejse Reichell nebo jak se to píše. Snad si to nepřečte... Hehe. Jinak díky.

hai_mal
11. 12. 2005
Dát tip
jéééžiši--------promiň :-) omlouvám se, spletla jsem si vaše nicky....nevadí když si to přečte :-) tohle se mi ale fakt líbí bez ohledu na to kdo to psal :-)

Richiee
11. 12. 2005
Dát tip
OK, jsem rád, že nevadí, že je to moje.:))))

hai_mal
11. 12. 2005
Dát tip
:-)))))))) já jen aby sis nemyslel, že jsem byla nějak mimořádně shovívavá a pod tlakem předešlých básní jsem dala tip na tohle:-) ne ne, tak ovlivnitelná zase nejsem, fakt :-)

Richiee
11. 12. 2005
Dát tip
To by se vidělo, kdybys viděla mou chlupatou mužnou hruď, jak jsi ovlivnitelná!:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru