Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hodina ZSV

14. 12. 2005
1
0
508

společné dílo tří autorů uvedených jako oblíbení autoři tohoto autora

ÚDUVŮD: Voodo, Voodoo!
BROUČEK(PAN): Mám malé vaječníky!
RENÉ: Nese, bere, peče, maže, tře
ÚDUVŮD: Pod našimi okny teče žárovka
BROUČEK(PAN): Mé vaječníky jdou na výlet (odchází, zajde za oponu, na jevišti nechává jen svůj kotník)
RENÉ: Nedělní odpoledne bývá pro mnohé chvílí rozkoše
ÚDUVŮD: (hlasitě upšoukne) Ske-psi
BROUČEK(PAN): (přichází na scénu zcela nahý, jeho pyj zdobí zlatý náhrdelník s bílým topasem, ukáže na své mužství a praví) Mé vaječníky!
RENÉ: To je lofas! Aneb strýček Pol Pot, to byl koumák
ÚDUVŮD: (za potlesku ostatních) Osculem ti nezamávám! (vyjme si oko a mrskne ho po Broučkovi(panu) ) Příště!
BROUČEK(PAN):  (mistrně odpálí oko zednickou lžící a praví) Jablko sváru!
RENÉ: (Drží v ruce petardu a křičí na ni) Já nejsem žádná tvá onuce! (petarda exploduje) Nemilé!
ÚDUVŮD: (obnaží se) Hle!
BROUČEK(PAN):(Uchopí Úduvůda za úd a mohutně stlačí. Úd exploduje v krvi a Úduvůd se rozpláče štěstím, Brouček(pan) ho pohladí po lýtku a praví) Jablko sváru!
RENÉ: Bojíte se čerta? Bl! Bl!
ÚDUVŮD: (Rozpláče se strachy a krvácí z malíčku) Nejroztomilejší sofista zahynul při slovní hříčce!
BROUČEK(PAN): Vačice má vaječníky, malá vačice má malé vaječníky, (zklamaně) jen já mám jen bílý topas, jak já k tomu kurva přijdu?!
ŠLUS: Šlus!
RENÉ: Budiž ti lehká zem post scripte!
ŠLUS: (Stojí nad mrtvolou (pana)Broučka, kterému trčí zednická lžíce z řitního otvoru) Já, pohlaví mám jako klouček, tram tada dá, tram tada dá (všechny tři postavy s pyji v řitích, držíce se, odcházejí za obzor, ptáček zpívá)

 



az to budete hrat, dej mi vedet. Prijdu se podivat

Pisces
14. 12. 2005
Dát tip
:-))))) super dílko ale úplně nejvíc mě dostal ten tvůj nick, není co dodat T* PS: Tohle je vážná hlubokomyslná kritika!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru