Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes tomu bude jinak ...

15. 12. 2005
1
0
1095
Autor
Tonko

Místnost

Dvě velká okna

Postel

Dvě židle

Stolek

Množství různých přístrojů

 

=  nemocniční pokoj

 

Člověk

Leží

Připojený k přístrojům

Nekomunikuje se světem

Nebojuje

Je smířen …se vším

 

= umírající pacient

 

     Situace stvořená k rodinným dramatům. Dnes tomu bude jinak. Místnost je prázdná až na umírajícího pacienta. V pokoji je slyšet jen pípání přístrojů a uměle podporované dýchání pacienta.

      Na chodbě pobíhají lidské životy sem a tam. Pobíhají a pořád někam spěchají. Nikoho nenapadne se zastavit a pohlednout do pokoje, kde jeden lidský život končí.

      Nad pokojem umírajícího se zrovna človíček dostal na svět a začal se mu odpočítávat čas strávený s námi.

 

       Pokoj zeje prázdnotou. Na posteli leží lidské tělo bez známek života. Přístroje pískají a dýchání je přerušeno.

       Na chodbě stále a do nekončena pobíhají sem a tam. Spěchají.

 

       Do pokoje přiběhne lékař. Osahá tělo ležící na posteli a odpojí přístroje. Zavře víčka a tvář přikryje dekou.

 

       Situace stvořená pro rodinné dramata. Dnes tomu bude jinak.


zelva
17. 12. 2005
Dát tip
mě se to líbí je to takové jiné...tip

Mezon
15. 12. 2005
Dát tip
... fejeton ... ??? ... no to snad nééééé ... ... asi toho mám už dneska dost ... já to prostě nechápu ... sorry ...

Tonko
15. 12. 2005
Dát tip
to Mezon: Ok ... už jsem to překategorizoval :-) Sám nevím jak to nazvat :-(

nafrayu
15. 12. 2005
Dát tip
libi se mi basen - zajimave pojate. Ale text sam o sobe je uz moc vykonstruovany a neuveritelny.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru