Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tobě!!!

15. 12. 2005
0
0
1203
Autor
Jiřinka_R

Po delším čase jsem se rozhodla zase něco napsat. Trochu jsem se zdokonalila, snad :-)))))), ale asi jo. Mám teď taky hodně tématů, o čem psát...

Už jsem si myslela,
Že mě miluješ
To jsem se spletla
Za jinou si běž

Už tě nechci ani vidět
Ani cítit
Měl by ses stydět
A za ruku mě chytit

A zavrhnout ji
Protože tě MILUJI!!!!!!!!

Bernies
16. 12. 2005
Dát tip
Udelalas dobre, Jirinko! Pachnouci zmetek!!!

Jiřinka_R
16. 12. 2005
Dát tip
díky:-)) PÁCHNOUCÍ ZMETEK to sedí, už ho nechci ani cejtit :-)))

eleja
15. 12. 2005
Dát tip
no.... nevim, jakasi radoby zamilovana rikacka mi to prijde - pardon...

DOKY
15. 12. 2005
Dát tip
Zavrhnout ji, protože tě MILUJI ...... Mám se smát nebo mám se bát, mám tu báseň číst? CO KDYŽ HO TAKY MILUJE? A i kdyby ne.... Kolik je ti let děvče-autorko? Tohle je omluvitelné jenom velmi ranným stádiem, duše - a pouze u žen. :-) Rozhodně jsem se ale zastavil nad tímto textem v tento pochmurný den ......

Jiřinka_R
15. 12. 2005
Dát tip
je mi 18. tenhle věk je podle mě nejlepší. netěším se, až budu stará, ani nechci být zase malá. prostě super:-))))

DOKY
15. 12. 2005
Dát tip
Jak říká kamarád: 18 je nejlepší věk ..... Jsou už dost staré, aby věděly jak se to dělá, a ještě moc mladé, aby si dovolily mi do toho kecat ......

Jiřinka_R
15. 12. 2005
Dát tip
já jsem to ještě nedělala jo, šolmes, anglicky to zní blbě (The_Ignu-Kunanesenanuk-Virgin). měl by si radši přejít k češtině, je hezčí a píšou se v ní lepší básničky ;-))

eleja
15. 12. 2005
Dát tip
chichi, jsem si te precetla trosku vic - Jirinko, nejsi ty nahodou prevtelenim Volodi?!?!?!?!?!?

mortecino
15. 12. 2005
Dát tip
naivnoucka basnicka:))) nothing less, nothing more

Jiřinka_R
15. 12. 2005
Dát tip
eleja: ne šolmes: tak to jsem hodně ráda. ta hudba se mi moc líbila, nechala jsem se unášet a plula po mráčkách sovbody

jaza
15. 12. 2005
Dát tip
radši nebudu číst Tvé starší věci...zatím si užívám tohle "zdokonalení"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru