Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hm...

16. 12. 2005
3
1
929
Autor
_Dara_

..Napsala jsem to ve škole o velké přestávce..je to sračka já vím ale.. no..

Nedivím se proč si mě lidi nevšímají…všichni jen Míša,joo,krásná,slušná,oblíbená a falešná Míša…Všechno co řekne ,řekl už někdo jiný..jo..vždycky se semnou poradí jak něco říct,lépe řečeno se zeptá „ Co mám říct ?“ ..Poradím ji..ale proč ? ..Proč to dělám ?...Aby měla radost ( ? )…Je krásná..každý to říká..i já to říkám…ale trochu mě to štve… že by závist ? Né..spíš směsice vzteku a nenávsiti vůči ní..nevím co se stalo že se to tak změnilo..Možná proto,že lidi jsou tak strašně povrchní,egoističtí a namyšlení.. a neberou mě vážně..ale nemůžu to na ně svádět..všichni takoví nejsou ,ale těch je podstatně málo..je málo lidí kteří jsou hodní,skromní a ..no zase třepu sračky ... Tak strašně bych chtěla ,aby tady byla semnou Natali…ano Natali…krásná,chytrá,vtipná,laskavá…mám ji tak ráda…opravdový přítel…dokáže mě pochopit…byla semnou vždycky když jsem ji potřebovala…

…jo třepu sračky,pořád …

1 názor

Natali_A
20. 12. 2005
Dát tip
Poslouchám jak pán, kdož učí nás chytřejšími a jedna slečna co s ní sdílím třídu po sobě řvou. Jen tiše volám v té samotné nejzadnější lavici po Tvém jméně..... Ty bys mě pochopila

Kenny
18. 12. 2005
Dát tip
To je blbost!

_Dara_
18. 12. 2005
Dát tip
Kenny: njn je to blbost,víš,já pořád zvracím samé sračky ,ale každý nějak začíná,potřebovala jsem se vypsat prostě Jinak Vám děkuju,jste hodní : ]

mortecino
17. 12. 2005
Dát tip
upřímné, a to je hlavní devíza*

_Dara_
16. 12. 2005
Dát tip
..já vím,ani jsem pořádně nezačla a už jsem zkončila...potřebovala jsem se vypsat prostě...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru