Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpověď.

17. 12. 2005
0
0
894
Autor
Jaromir_D

Zpověď.
Máme dvě možnosti. Jít se vyzpovídat, a nebo...

Nikdy není, na mé maní,
jíti někdy k zpovídání.
Zpovídat se, pro koho?
Psychiatr, od toho.

Na kanapi u něj ležím,
z něčím se mu dneska svěřím.
On si všechno zapisuje,
příště mi to vysvětluje.

Vyřešit to lehké není,
měl jste velké pokušení.
Psychiatr radu dává,
vaše duše není zdravá.

Uzdraviti vaší duši,
pracovat se na tom musí.
Co je hodně důležité,
dost často tu nechodíte.

stanislav
17. 12. 2005
Dát tip
jsem myslel, že se dozvím, cože na tej duši ti vězí, a ono nic... :o)

vesuvanka
17. 12. 2005
Dát tip
pracovat se na tom musí.... oni ti psychologové by chtěli, aby se člověk změnil, pracoval na tom atd.... ono to tak jednoduché ale vůbec není - nějaké relaxace, autogenní tréning a jiné podobné metody nedělají žádné zázraky (nezbaví různých fóbií, které mají své opodstatnění, ani psychosomatických poruch).... a pokud trochu pomáhají, účinky jsou nenápadné, pomalé, ještě je vyžadována pevná vůle a víra, že to pomůže.... a přitom člověk touží po rychlém účinku, aby se svých potíží opravdu zbavil a samozřejmě bez námahy či násilí - nutit se do víry, že to pomůže, když je výsledek v nedohlednu....

Jaromir_D
17. 12. 2005
Dát tip
Stanislavě, možná že jsem se vyzpovídal, možná že to má Psychiatr zapsané. Přejí výborný den. Vesuvanko, na moji vůli a víře pracují, Je to nekonečna práce. Přejí úspěšný Weekend.

vesuvanka
17. 12. 2005
Dát tip
Děkuji, přeji Ti hodně trpělivosti a úspěchu a krásný víkend

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru