Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milý Ježíšku...

17. 12. 2005
2
1
1060
Autor
Kenny

Milý Ježíšku,

předem mého dopisu příjmi mou gratulaci k Tvým dvou tisícým pátým narozeninám.

Jelikož jsem splnil všechny Tvé podmínky ke každoročnímu odběru dárků, dovoluji si Ti, jako každý rok, poslat seznam mých nejaktuálnějších přání.

Ale já vím, že jsi jen lakomej hamoun a všechno to za Tebe zamázne moje štědrá maminka, takže ti chci říct, že tady na Zemi se neválíme na obláčcí a nevyžíráme Roh Hojnosti, víš. Tady se musí makat, pokud chceme přežít, tak mi udělej laskavost a konečně mi ty dárky jednou kup ty!

No a tady je ten seznam:

DVD Válka světů

Komiks Sin City

DVD Společenstvo prstenu

Soundtrack ke Gladiátorovi

Blbinky, který koupí mamka (aby jí to nebylo líto)

A mnoho těch nepotřebných věcí, kterými mne obohatí Tatínek...

 

Tak se tedy měj a zase za rok čekej můj dopis (už ti bude 2006 let, páni, jak ten čas letí...)

 

PS: Nebudu tě prosit o dobré známky ve škole, protože jsem tak učinil nejmíň desetkrát, a vždycky ses na mě vykašlal.

 

Tvůj atheistický obdivovatel, Kenny


1 názor

To je správne Kenny. Človeku to má predsa robiť radosť, písať si tu. Nie sme predsa na Olypiáde :D

Kenny
18. 12. 2005
Dát tip
Moje slova.

Lorwen
17. 12. 2005
Dát tip
ehm...

Kenny
17. 12. 2005
Dát tip
Co ehm...?

Vika
17. 12. 2005
Dát tip
Skromnej kluk...zapoměls podpis, ale na tip to nebude, dle mě.

Kenny
17. 12. 2005
Dát tip
Však to na tip být nemusí, já to sem píšu, protože to chci zveřejnit... já na tipy nehraju...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru