Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přátelé

27. 08. 1999
0
0
1115
Autor
Serafico

Přátelé. ...a ty, ty a ty, chtějte, jste jako mé noty, kterých myslím sto. Jste myšlené hodnoty co jsou v poloprázdné mozajce mého světa. Všichni najednou, nebo v řadě, nad sebou i pod sebou s radou hodnoty zlata, i s city, i necity, s oddaností, i poddaností, rezignací, porozuměním i ignorancí ...i tehdy, když vám křivdím... věrní i přelétaví, bezděční prostituti svých citů a rozumu prostituti lidství, exhibice sebelásky, jarmark srdcí - perníkových; čokoládová tyčinka lidství s hořkou mandlí na začátku i konci - hledáním. Proč sedíš, nemluvíš, nemyslíš proč jsi se mnou proč se usmíváš, tak nevinně a nekonečně jste jeden jako druhý - mí Diagnoza : Paradigma ego.
slavek
19. 10. 1999
Dát tip
pořád je ta mozaika tak poloprázdná ? :-)
Myslím, že pár míst se již zaplnilo.
pár nových not rozehrálo symfonii.
symfonii, jež unáší srdce...

castan
01. 09. 1999
Dát tip
Serafico: To nebyl Měsíc....

castan
31. 08. 1999
Dát tip
Snoopy: Nová mozaika? New pain? New Cross of changes?

Bibša
31. 08. 1999
Dát tip
Why I don´t understand you? I want it !

Serafico
31. 08. 1999
Dát tip
castan : sejdeme se na Měsíci...

slavek : hmmm...

snoopy : cíl neni doskládat, ale hledat nové dílky
ps : mozajika - s mou czechstinou to nebylo nikdy slavné

bibša : do not make a big deal out of all that - part of it is you as well ! (můj příteli).

slavek
29. 08. 1999
Dát tip
tohle má opravdu hloubku. Líbí se mi tohle Tvé dílko.

snoopy
29. 08. 1999
Dát tip
mozajka : )=X ..úplná mozaika je smutná.. konec, smrt, pomník..
žádný tajemno, žadný důvod hledat.. žádná bílá místa na mapě..
co uděláte s dostavěným puzzle o 2000 kostiček? podlepíte a zárámujete?
budete koukat a vzpomínat na hodiny strávený hledáním dílků a stavěním?
rozházíte a začnete znova? (to by byl ale nesmysl, nejde totiž poskládat špatně)
(takže byste se jen opakovali..)

castan
27. 08. 1999
Dát tip
Serafico: Jedna velká rodina, všichni se nakonec sejdem TAM! Na M......!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru