Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsi pro mě vším

10. 02. 2001
0
0
1716
Autor
Petulka

Trošku jsem se rozepsala.

Jsi pro mě start a jsi pro mě cíl, já jako magnet, co se při startu k tobě přilepil. Jsi pro mě začátek a konec, mnohdy mi připadáš jak sobec. Jsi pro mě rub a jsi pro mě líc, jen s tebou chtěla bych na měsíc. Jsi pro mě radost a jsi pro mě smutek, opět ses urazil a tiše utek. Jsi moje podrážky, co k tobě mě stále táhnou, mé rty, co po tvých něžných prahnou. Jsi jiskra v mých trpkých chvílích, já stále chci hledět do tvých očí všeříkajících. Jsi pro mě celý svět, já znát tě chci navzpaměť. Jsi pro mě černá a jsi pro mě bílá, neopakuj ! : Nevím zda jsi má víla. Jsi mé světlo a jsi můj stín, vidím tě, když usínám i když se probouzím. Jsi pro mě vítr i bezvětří, co pro mě pohledem nešetří. Jsi pro mě vdech a jsi pro mě výdech, nějakou vzpomínku na tebe mi nech. Jsi pro mě poušť i plná tůň, po louce běžící překrásný kůň. Jsi pro mě životem a jsi pro mě smrtí, já jako princezna, co střevíček ztratí. Jsi moje láska, někdy též nenávist, nechtěj otočit náš lásky list! Jen s tebou navěky žít bych chtěla, co hlavou honí se ti, kéž bych věděla. Jsi růže , která mě tolik píchá, má naděje v tvou lásku stále dýchá. Jsi můj seriál, co nekonečno dílů má a na mrtvém bodě už tak dlouho postává. Buď mým, já budu tvou, učiňme naši lásku NEKONEČNOU !!!
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru