Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Měsíční svit

18. 12. 2005
0
0
883
Autor
Kenny

Probudil se. Na nic si nevzpomínal. Co se s ním vlastně stalo?

Rozhlédl se kolem a zjistil, že je v lese. Jak se sem dostal?

Ta bolest...

Bolela ho ruka. Když se na ni podíval, uviděl, že ji má pokousanou od nějákého zvířete. Bolela ho hlava.

Mraky odkryly Měsíc v úplňku a les ozářilo slabé světlo.

Chytil se za hlavu. Myslel, že mu snad praskne. Pokusil se vstát, ale bolest v nohou ho srazila k zemi.

Proč si nic nepamatuje?

Vzhlédl k Měsíci. Jakoby nějákým kouzlem mu v hlavě zněl hlas, který šeptal...

 

člověk...

 zvíře...

člověk...

zvíře...

člověk...

 zvíře...

ZVÍŘE! ZVÍŘE! ZVÍŘE!

Hlas vynesl ortel.

 

 Už to nevydrží. Pomalu omdléval. Bolest zasáhla jeho břicho a on křečovitě zaryl prsty do hlíny.

Omdlel.

 

Zase se probral z toho podivného spánku. V ústech cítil pachuť krve. Podařilo se mu postavit a přitom zjistil, že je nahý. Stydlivě se zakryl. Rozhlédl se a to, co uviděl, ho vyděsilo.

Všude se válela mrtvá roztrhaná těla nejméně deseti lidí. Nemohl se na to dívat a chtěl utéct, když si všiml chomáčů šedivých chlupů na pažích, ale i na těle a nohou, dokonce i na obličeji.

Pochopil.

Rychle skočil do houští a upaloval pryč. Kamkoliv.

V hlavě se mu zase ozval ten divný hlas...

ZVÍŘE! VLK! ZVÍŘE! VLK!

VLKODLAK!


Plia
18. 12. 2005
Dát tip
Možná by to chtělo trochu příběh rozvinout.

Vika
18. 12. 2005
Dát tip
Příběhově to napsany je, střed- to šeptání- no nevím, zjednodušený, ale jo. Možná trochu víc pocitů. Ten les jsem si dokázala představit.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru