Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moc krátká

19. 12. 2005
1
1
1556
Autor
Liss

je ne sais pas ce qu´il y a dans mon coeur příště už nebudu tak drzá a napíšu to česky:)

Byla zima. Foukal vítr a ona šla přes pole. Nebyla jenom ve večerním, ani netruchlila pro milence.Prostě šla. A nevěděla kam. Kdyby to věděla tak by jí asi bylo ještě hůř. Byly Vánoce a ona nevěděla co dál. Měla všeho dost a vítr jí foukal do obličeje. Občas se zastavila, ale ne na dlouho. Přemýšlela - o sobě. Myslela na sebe i na celý svět a věděla, jak je proti němu malá. Nebyla sobecká, jenom si to doteď neuvědomila a ohromilo ji to. Pořád šla a nevěděla kam. Nikdo to nevěděl.

Pak už přestala myslet.

 Přestala i jít.


1 názor

Lakrov
25. 06. 2007
Dát tip
Francouzsky nerozumím. A česky jen o něco málo víc. Tohle by se mi líbilo jako hádanka. To a tam pozměnit nějaké slovo a skrytý význam by se určitě objevil. Protože takhle krátkými texty ho asi ani jinak nabídnout nelze. Kde ses tam vzala? Nebo budeš tak drzá a zeptáš se kde?

Liss
06. 08. 2006
Dát tip
tak nějak

jmacak
05. 08. 2006
Dát tip
a umřela na nedostatek písmenek :-)

Eidam
19. 01. 2006
Dát tip
my chceme delší!!!! :)))))))))))

Liss
19. 01. 2006
Dát tip
MY chceme?:)

Liss
21. 12. 2005
Dát tip
dyť jo, moc krátká:)...budu se snažit

Honza_Princ
20. 12. 2005
Dát tip
no jo klasická zuzana...někam de a neví proč a pak jí kořen podrazí nohy :)

warman
19. 12. 2005
Dát tip
nu... pravdu máš, člověče

celkom faň závěr... a mimochodem, někteří vzdělaní tomu prologu i rozumíme...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru