Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

RUMOVÁ VÍLA

28. 08. 1999
2
0
2295
Autor
BODY

Na motivy "Polednice" od Karla Jaromíra Erbena

Na zápraží babka stála a zubama skřípala, nočním horkem vysychala, ve větru se kývala. Svítání tu bude brzy, táta přijde z hospody, bude remcat dědek drzý, že je binec pod schody. Tady flaška od Budvaru, tam zas čtyři od rumu. Ožral se zas z Ostavaru s kamarádama z Barumu. A zas už je spousta křiku – „ I bodejž tě rarach sám -! že na tebe, kořalečníku, Rumovou vílu zavolám! Pojď si proň, Rumová vílo, pojď, vem si ho, čuníka“ – A hle, tu kdos u světnice dveře zlehka odmyká. Krásná, štíhlá, tváře snové, bez plachetky docela, bez berličky, hnáty krásné, a povídá zvesela: „Nechej si ho, kašlu na něj.“ Babka vzteky umírá: „Slituj se, Rumová vílo, vždyť mne k smrti utýrá.“ K posteli se nese tiše Rumová víla jako stín. Dědek vzrušením nedýše – potom hupsnou do peřin. O dědka se babka bojí k posteli zpět pohlíží – vždyť už je mu přes šedesát, ta coura mu ublíží. Již mu sáhla mezi stehna a rozvírá kolena, potom už jen vášní vzdychá jako smyslů zbavena. Bim, bam, jedna, druhá, třetí, dědek leze z postele. Rumová víla vrní blahem a kření se vesele. Ve mdlobách tu babka leží, tohle bylo na ni moc. O tomhle už léta sní jen, každou, ach každičkou noc…
BODY
30. 08. 2000
Dát tip
Saxanko, nemám tušení...:-)))

Janis
28. 08. 2000
Dát tip
Supééééééééééérrrrrrrrrr:o)))))))))

Janis
28. 08. 2000
Dát tip
Supééééééééééérrrrrrrrrr:o)))))))))

Saxanka
28. 08. 2000
Dát tip
Ježíši:o))Promin chrjaci,ale jinak to nešlo strašně mne bolí bránice...nevíš čim to bude:o)))

Anonym
12. 06. 2000
Dát tip
No tedy Body... :-)))

Bříza
02. 09. 1999
Dát tip
cha cha cha chááááá .-)))))
(čekal jsem tragédii - jako že to nepřežije děda - ale to je spíš můj problém - takhle je to lepší !!!)

Sarken
01. 09. 1999
Dát tip
Super,asi se budu smát do zítřka.

Bibša
31. 08. 1999
Dát tip
TO PRESTĚ NEMÁ CHYBU !!! Konečně mě tu zase po dlouhé době někdo velmi nakažlivě rozesmál. Díky.

Merle
30. 08. 1999
Dát tip
DO.KO.NA.LÝ.......

Špuntík
30. 08. 1999
Dát tip
Tak to mě dostalo....

Count
30. 08. 1999
Dát tip
Toto dílo je pravdivé. Na každého muže si jednou víla posvítí.

slavek
29. 08. 1999
Dát tip
pěkné... I když od Erbena malinko odlišné.

Bolek
29. 08. 1999
Dát tip
:-DDD
Moc pěkný BODíku!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru