Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BRUTUS AUXUS

Výběr: jenyk
25. 12. 2005
2
0
2664
Autor
Elegán

Stejně se podle toho jednou natočí film!!!


U filmového štábu se třepe houbový rosol s pomazanou izometrickou ředkví plnou malých hnědých kuliček.
Kamera se zubí, že vidlička na salát je drobně zaneřáděna banánovými kolečky.K
"Kdo se to opovažuje rušit natáčení?" ptá se dřevěný sandál z dálného východu sedící na dýňovém mezigalaktickém vlnění.
"Je tu hrozný ruch!!!" pokřikuje stereomagnetofon s bílými tlačítky a dlouhou černou kabeláž vedoucí do elektrické zásuvky filmového studia.Houbový rosol s pomazanou izometrickou ředkví plnou malých hnědých kuliček se zubí na dýňovém mezigalaktickém vlnění."Je tu hrozný ruch!!!" volají banánová kolečka.
Elegán
25. 03. 2006
Dát tip
aha :)

Čumák
25. 03. 2006
Dát tip
jak to???? já je viděl. jsou to oči K.Winslett.

Elegán
25. 03. 2006
Dát tip
nene tam nejsou banánová kolečka :)

Čumák
25. 03. 2006
Dát tip
už ho natočili. jmenuje se to Titanik

Trigonaut
22. 02. 2006
Dát tip
hul dál, když u toho píšeš! :) T

Elegán
22. 02. 2006
Dát tip
:D

Elegán
27. 12. 2005
Dát tip
honzo ty seš tak ukecanej :))))) . diky za tu kameru. až to zkompiluješ tak mi dej vědět. chtěl bych to mít z první ruky :D jenyku : děkuju. a pozor na vosy košou jak vypelichanej svetr :))))

Elegán
27. 12. 2005
Dát tip
ha tam mělo byt vousy!!! :)))))))))))))))))))))))))))

Elegán
27. 12. 2005
Dát tip
dělám si prdel :))) vosy sou správně :D. a ty nosíš svetry?

Elegán
26. 12. 2005
Dát tip
haha jenyk!!!!!

Honza_Princ
26. 12. 2005
Dát tip
a voni unesli zajíčka místo santy, vole :)) !!!!!

Honza_Princ
26. 12. 2005
Dát tip
já můžu já du dneska na jeho koncert ulalala lala:))

Honza_Princ
26. 12. 2005
Dát tip
je to tak že v přímé řeči používá ono rohaté slovo pan Elegán mnohonásobně častěji než já (většinou velmi E. "voe". Například: "Honzo, voe, vezmi na ten koncert kameru a toč, voe, toč. Jasný?" On je totiž hlavně bubeník v rokové kapele Puppet. Galantně štěpí paličky na dobré topivo.

teeeda, to je fakt nezařaditelné asi animovaný film se podle toho natočí... přímou čarou k obočí ;-)

Elegán
25. 12. 2005
Dát tip
chtěl bych vidět herce ja na to vletí :))) . třeba takovej travolta by byl sqvelej stereomagnetofon a kurt nielsen by byl jako banánové kolečko!!!. to by mě teda bralo :)))))))))

ANIMOVANÝ ;o) ale někdo to mluvit musí..to je fakt..

Elegán
25. 12. 2005
Dát tip
ok. Tak rejžové. TOČTE!!!!!!!!TOČTE!!!!!!!!TOČTE!!!!!!!!TOČTE!!!!!!!!TOČTE!!!!!!!!TOČTE!!!!!!!! TOČTE!!!!!!!!TOČTE!!!!!!!!TOČTE!!!!!!!!TOČTE!!!!!!!!TOČTE!!!!!!!! TOČTE!!!!!!!!TOČTE!!!!!!!!TOČTE!!!!!!!! TOČTE!!!!!!!!TOČTE!!!!!!!! TOČTE!!!!!!!!. A animovaný.

točte..se pardálové :-)))) to je tuším dechovka... skáčou na to mažoretky, když maj´ u úst uschlý retky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru