Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdyby...

12. 02. 2001
3
0
1707
Autor
Désirée

Kdyby aspoň bylo vidět hvězdy, hledám je teď marně očima, hodiny v dálce tikají na zdi a moje duše byla zničena. Vyrvali mi ji svými slovy z těla, plivali na ni, kopali ji a křičeli, jak jsem se opovážit směla zatoužit létat s anděly?! Jak jsem jen mohla chtít se oprostit od zemské tíže?! Dnes jistě již vím, že člověk nemůže svobodný být! Kdybych alespoň viděla hvězdy a kdybych neslyšela ty hodiny na zdi a kdybych bez duše nebyla, protože spoutali ji okovy, když nedopřáli jí svobody, a kdybych byla hloupě nesnila a kdybych ... Ne! To bych byla nežila!
Lenin
15. 09. 2002
Dát tip
Indy: zákonitosti metriky se dají naučit docela snadno... viz. např. Hrabák, Úvod do teorie verše; stejně jako zákonitosti pravopisu... doporučuji Pravidla českého pravopisu - synteticky se píše s ypsilonem. Samozřejmě, že strojově dokonalé metrum může znít říkankovitě a mechanicky, nicméně ta pravidla je dobré a užitečné znát, když pro nic jiného, tak, abychom je porušovali vědomě a ne bezvědomě.

Lenin
15. 09. 2002
Dát tip
a taky je dobré nemít sklerźu a uzavírat HTML tagy ;o)))

Indy
06. 09. 2002
Dát tip
Lenin: řek Lenin und propadl z ruštiny. Rytmus se nejde naučit - pak je totiž všechno co napíšeš strašně sintetický. To chce spíš zkoušet ten rytmus doladit. Ale neber mě nijak vážně. Já mám s rytmem taky potíže. Désirée: Celkově povedený, a ten konec zvlášť.*

Krel
06. 09. 2002
Dát tip
zajímavé...

Lenin
16. 02. 2001
Dát tip
Učit se, učit se, učit se ...

Anonym
15. 02. 2001
Dát tip
Pro lepší prodejnost básně (tj. pro lepší ohlas publika) zlepši rytmiku. Bez ní rým zaniká :-)

Anonym
15. 02. 2001
Dát tip
Pro lepší prodejnost básně (tj. pro lepší ohlas publika) zlepši rytmiku. Bez ní rým zaniká :-)

Anonym
15. 02. 2001
Dát tip
hmm dvakrát a ještě jsem se nepodepsal Bobotic

Désirée
15. 02. 2001
Dát tip
Když rytmika je u mě největší kámen úrazu - vím to, ale co s tím???

Stepca
13. 02. 2001
Dát tip
.....za pointu típek!

Cavalera
12. 02. 2001
Dát tip
První půlka se mi líbí hodně, druhá mi trochu uvadá.

Albireo
12. 02. 2001
Dát tip
Ty hvězdy mě dostaly - vždyť mám nick podle jedné z nich.

Anonym
12. 02. 2001
Dát tip
Je to trochu přetěžklé slovy... zkus trochu ubrat na tragice, a bude to průhlednější a silnější (aspoň mi to tak připadá).

Désirée
12. 02. 2001
Dát tip
Anonyme, díky za radu - příště to zkusim, ale asi to pude ztěžka, protože si na tu tragičnost děsně potrpim.

Miroslawek
12. 02. 2001
Dát tip
tragiku bych neubíral, možná na dramatičnosti ... ono se to nějak vyvine ;o)))

Anonym
12. 02. 2001
Dát tip
máš to vážně těžké s tak citlivou duší

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru