Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Utíkám

12. 02. 2001
5
2
2695
Autor
Désirée

Utíkám před sebou. Utíkám a nevím kam! Utíkám před myšlenkami, které mě mučí. Utíkám, toužím už zmizet, být pryč nebo umřít. Neumím snášet bolest, ale ani radost, a tak tedy utíkám. Utíkám před svými sny a tajnými přání - mám strach, že by se mohla vyplnit a nebo nesplnit. Bojím se žít v podivném světě, kde nikdy nevíš, komu podáváš ruku, ve světě nejistot a zrad, ve světě, kde nerozeznáš pravdu a lež. Utíkám před tímhle světem - Jenomže kam vlastně utíkám? Kam????????

2 názory

akaša
31. 10. 2007
Dát tip
* + obl. :)

mh, chápem a rozumiem...škoda, že si ten text trocha nerozdelila...ale tiež chápem, že to môžezvýraznenie toho pocitu... * a dielo v klube;)

MdF
11. 09. 2002
Dát tip
taky jsem občas měl chuť utéct (ale kam?), pak jsem se otočil a viděl, co všechno bych tady nechal a že nemá cenu utíkat. "Utíkám před svými sny a tajnými přání - mám strach, že by se mohla vyplnit a nebo nesplnit." toho se taky bojím líbí se mi, jak je to poskládané, silné. *t

Krel
06. 09. 2002
Dát tip
každý utíkáme...to je podstatou bytí..

Hladina
06. 09. 2002
Dát tip
Lepší je zvolna plynout:) Snad jednou...

Démétér
25. 06. 2002
Dát tip
Někde jsem četla,že když utíkáš a nevíš kam,máš velkou šanci,že přijdeš někam jinam!Ale stejně,něco se z hlavy vymazat nedá,pořád to tam budeš mít.Potom máš pocit,že život nemá smysl.V čem je vlastně smysl života?

Občas by člověk vážně nejradši od všeho utekl. Smůla je, že ono to v podstatě nejde... Možná mě přivedeš na poezii. Tohle je jedna z prvních básní, které mě DOOPRAVDY zaujaly. A to u je u poezijního analfabeta co říct.

Kathe
06. 03. 2001
Dát tip
Blázen: Doufám, že ano ... snad nehledáme celou tu dobu něco, co není ... :o)

blázen
06. 03. 2001
Dát tip
Kthe: Snad ... poslední dobou začínám pochybovat

Kathe
06. 03. 2001
Dát tip
Blázen : Nápodobně ... ale možná, že jen nechceme vidět .... jaro je za dveřmi a s ním i všechno krásné ... !!!

blázen
05. 03. 2001
Dát tip
Desiré: Jo, taky občas někam utíkám, většinou sám do sebe, ale vím, o čem mluvíš, jenom nevím, kam až se tak dá zdrhnout ... nejspíš nikam, ale aspoň se tam člověk může na chvíli schovat Kathe: Jak se hledá? Jak se pozná? Kde je? Je?

Kathe
24. 02. 2001
Dát tip
" Utíkám před svými sny a tajnými přání - mám strach, že se mohla vyplnit a nebo nesplnit ." To mi něco až moc dobře připomíná ... Myslím ale, že tenhle svět není jenom takový, jak popisuješ - je to taky mimojiné svět lásky ( jen ji najít ) TIP!

Ansuz
20. 02. 2001
Dát tip
Neutíkej, zůstaň stát a Písmák tě ochrání. Je to velice dobré, jako i to ostatní. :-))

Kangi
17. 02. 2001
Dát tip
občas je lepší se zastavit a bojovat, byť by to mělo být naposled

Stepca
13. 02. 2001
Dát tip
.....nejspíš utíkáš k vouplný dospělosti-buhužel. Co naplat, dospěláci jsou pravda někdy podfukáři, ale už k vůli tomu nikam nezdrhej, ať nemusej zdrhat ti, co přijdou po nás a po nich...

Cavalera
12. 02. 2001
Dát tip
Utíkáš a neutečeš konec už se blíží. V zoufalství se směješ vzpomínky Tě tíží. (Telex)

Albireo
12. 02. 2001
Dát tip
"Kterýma nohama utéci vlastním nohám?" Milan Kundera

Anonym
12. 02. 2001
Dát tip
Kam bys utíkala? Když už, tak ze zbytku světa na Písmáka, protože tady je spousta laskavých lidiček, kteří svými verši, a občas i zprávičkami a kritikami pohladí po osmutnělé dušičce...

Miroslawek
12. 02. 2001
Dát tip
Run Forrest run...

JiKo
12. 02. 2001
Dát tip
Běž Gumpe běž.... (sory Míwo :-))) hmm zajímavé, ale není lepší přestat se bát otočit se a .....?

Désirée
12. 02. 2001
Dát tip
Asi máš pravdu Jiko, ale popravdě, neměls někdy v životě (aspoň pár minut) pocit, že se chceš na všechno vykašlat a prostě zdrhnout?

JiKo
12. 02. 2001
Dát tip
Ale jo milionkrát.. jenže paxe dostanu do bodu kterým končíš..Kam vlastně utíkám, proč a co z toho budu mít? No,,,, otočím se a zase du zpátky

Désirée
12. 02. 2001
Dát tip
Máš pravdu Jiko. Dělám to taky, byl to prostě jen takovej nápad.

Anonym
12. 02. 2001
Dát tip
kruh není cesta...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru