Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konzumní

12. 02. 2001
4
0
2247
Autor
Kaguáš

Jít takhle do krámu pro kousek šunky, pár žabích jiker a ve slevě vybrat si z vepřovejch orgánů mozek, možná bych netrávil tolik času vymýšlením způsobu, jak omluvit mý děctví na kolotoči, ale protože ležim, a to fakt pěkně položenej na kanapi, můžu poslat na výlet svý voči. Svět sněnej bez příčin způsobu se točí spirálou skrze hladiny barev dolů do hrobu.
Beata
26. 12. 2001
Dát tip
Skvělé obrazy, víc nebaví mě chválit.

Janis
27. 05. 2001
Dát tip
..dneska jsem se zrovna uklidila..a ty mě tu zase sprostě rozházíš po pokoji...to neplatííííí *!

jorel
02. 04. 2001
Dát tip
v tichostí pohlížím na souboj doslovů v tichosti pohlížím dýchat však nemohu

Kaguáš
20. 02. 2001
Dát tip
Dyť mě se ten pocit taky nelíbí. A mám z něj takovou hruzu, že jsem ho raději napsal, abych ho měl před očima. Někdy žiju s děsnejma pocitama uvnitř a nepřipadaj mi tak hnusný...než je na rovinu řeknu. Je to vlastně takový inťoušský uvědomění si, že přeci jen je ve mě kus konzumenta "NOVÁKA" a ta báseň je na to reakce.

kafka
18. 02. 2001
Dát tip
.....moc se mi to (ne)líbí... ta báseň ANO!!! ten pocit NE!!! típí jsem však nedala, ty obrazy si o to ale říkají samy :-) típí*!

Print
13. 02. 2001
Dát tip
...*!

kafka
12. 02. 2001
Dát tip
nevim, jestli mám plakat nebo se smát... vlastně vůbec nevim, co říct... snad jen, že fšichni sme jen vobyčejní kaguášové, ale jen Ty jsi Kaguáš :-)))

Kaguáš
12. 02. 2001
Dát tip
Prosím Tě. Neplač jenom se směj no a když nevíš co tak mi nic neříkej... ...a nebo vlastne říkej a buď při tom svá právě tehdy, když nevíš pojď budem se spolu dotýkat dna Přesně tak. Já jsem jenom Kaguáš a mám teď chuť na guláš.

kafka
12. 02. 2001
Dát tip
Ze dna mám strach očima nedohlédnu snad žádné křach ne! jen se tak dotknout pak k hladině zas vzhlédnu je to tak snad ne!

list
12. 02. 2001
Dát tip
muzeme si za to sami a nesvadejme to na jine

Kaguáš
12. 02. 2001
Dát tip
Někomu dno překáží někdo se ho bojí. Je takové tajemné. Já se od něj odrážím Za to mi to stojí. Myslím je to vzájemné. NÉ???

Miroslawek
12. 02. 2001
Dát tip
Žabí jikry? Sakra, to jsem ještě nejedl ;o)))

kafka
12. 02. 2001
Dát tip
Ach né, jen tak se odrazit když závaží mě táhne závažné sliby podrazit to přece není snadné Temné dno tajemné to není trampolína ruce i nohy jenom dvé jedna je kůže líná když sama sebe sama je ach co se naproklíná

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru