Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ach ty vztahy

29. 12. 2005
0
0
411
Autor
lejla2

Chci se jen podělit o to, co zažívá jistě spousta z vás...

Proč milujeme ty nesprávné? Ty co o nás nestojí? A čím víc nás nechtějí, tím více chceme my je.

 

Měla jsem přítele, byl to douhý vztah, ale chtěl mě tak moc, až mě to začalo nudit a rozešla jsem se s ním. Teď bych všechny jeho nové přítelkyně nejradší rozřezala sekačkou Husqarna.

Můj druhý přítel byl nudný a naprosto asexuální, ale mě to pořád přitahovalo, jako bych ho mohla změnit. Po několika měsících mé snahy se se mnou ON rozešel.

Po tomhle jsem se naštvala a spala s každým na potkání, podle mě to by dost dobrý důvod na smazání jednoho debila z paměti. Místo toho jsem si dopřála několik zánětů, ale v paměti mi tento debil zůstal do dnes. A nejhorší je, že ho vídám skoro každý den a skoro každý den slýchám a čtu, jak mě pořád miluje. Proč mě nemiloval když jsem já milovala jeho?

Můj poslední přítel bylo něco tak zvláštního, až mě to donutilo napsat sem.

Všechno bylo super, společné zájmy a témata k hovoru, sex na jedničku, ale mám chyby jako každý jiný kdežto on je dokonalý (jako každý chlap že) takže jsem pro něj nebyla asi moc dobrá. Rozešli jsme se. Vídáme se pořád a já se mu pořád snažím zalíbit, ale jemu je to jedno. Pošle mě do ..., hraje si se mnou, dělá ze mě vola, a já i přes to, že to všechno vím, mu lezu stále do zadku a dokazuju mu, že jsem ta pravá.

Asi tohle k životu patří, a tak se omlouvám za zabrané místo na tomto serveru a přeju co nejmíň dobývání srdcí, kterým jste ukradení =)


Ariela
30. 12. 2005
Dát tip
chlapi su jednoduche bytosti...treba ich brat s rezervou :)) a hlavne ich neriesit...nezasluzia si :)

StvN
30. 12. 2005
Dát tip
Ano prosim, ženské, neřešte nás, bude líp nám všem.

MeTB
30. 12. 2005
Dát tip
Kdo chce kam, pomozme mu tam; můžeš si za to sama.

pozorovatel
30. 12. 2005
Dát tip
no, k tomu co už tu napsali... ...doporučuju spíš vybrátor než střídat chlapy (střídat baterky)

Incognito
29. 12. 2005
Dát tip
Jojo...láska je boj...taky bojuju... :-/

StvN
29. 12. 2005
Dát tip
Dokud budeš na chlapy koukat tou dírou, co máš mezi nohama, tak to vždycky bude na hovno.

Micro
29. 12. 2005
Dát tip
Tak ta StvNova kritika sedí... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru