Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sebevražedná

12. 02. 2001
0
0
1461
Autor
Nyx

Takhle nějak asi možná sebevražedníci možná ještě nad sebou přemýšlejí než se odhodlají...

Obecně to bývá horší, než jak to bylo řečeno, než jak si myslí ostatní, že je to. Ale to se jen tak říká, lže se a po zdi maluje, když ale přijdeš domů, do prázdného domova, na zdi v zrcadle ti někdo říká, že to bude hrozná ostuda. Když si celé město myslí, že ano, ale ty víš, že nikoli. A jak pláčeš sám před sebou a tvé slané potůčky v jizvách po holení pálí, v rámci všeobecné bolesti těla i duše nic ti přeci nebrání, vzít ten nástroj na holení do svých dlaní, trochu zmáčknout, dost už lhaní! Je to silné, jako vítr od severu, tahle myšlenka v podvečer podkroví, co ti ale na to ostatní odpoví, až se dozví, že v kaluži krve tvé tělo pár dní a nocí proleželo, než se optat přišli, jak je to tedy doopravdy, když tvé marné sliby nesplněny byly. To ďábel ti radí, potvora, můžeš si vybrat, je to tvá smutná hra. Žít s ní nebo už o ní nevědět. Vybrat barvu černou nebo bílou, svůj osud jí povědět. Vyber si.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru