Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Motýlek

13. 02. 2001
0
0
1750
Autor
Désirée

Samota nebolí - samota tíží, venku si ptáčci zpívají, mé oči se již klíží. A sny se v rakvi nezdají... Motýlek sedl si mi na řasy, už nejsem tak moc sama. Však kdo mi rubáš nařasí, až bude za horama? Samota nebolí - ona jen tíží a oči skelné mé naposled v nebi se shlíží. Samota nebolí - ona jen tíží, však pod rubášem mysli mé nikdo již neublíží.
Krel
06. 09. 2002
Dát tip
no..dost drsný..

Výstižné... Apropo: nedělej si hlavu, pokud jde o rytmiku, zas tak hrozné mi to nepřijde.

Miroslawek
16. 02. 2001
Dát tip
Doporučuji béčkový horrorový film Páter Thomas.

Albireo
14. 02. 2001
Dát tip
ulita: :-))))

Bacil
13. 02. 2001
Dát tip
Není to špatné, ale proč hned ta rakev? Trochu mi tam vadí ...oči skelné mé... a pak zase ...však pod rubášem myslí mé... připadá mi, že změna slovosledu tadynemá dostatečný důvod. Taky ten kompromis mezi rýmem-nerýmem mi nepřipadá ideální...

Rastin
13. 02. 2001
Dát tip
Mě se tam ta rakev na začátku líbí, je hodně v kontrastu se zpívajícími ptáčky. Rýmově se mi to taky líbí (hlavně: moc sama - horama). Kdyby se to trochu upravilo v rytmice, tak aby se to dobře zpívalo (třeba jako u Vrchlického básní) .... hmňam.

Albireo
13. 02. 2001
Dát tip
Až na kulhající rytmus výborné, ale u sonetu by bylo žádoucí si s formou hodně vyhrát. Rým na řasy-nařasí mě fascinuje. Trošku víc zapracovat a tipoval bych.

Carodej
13. 02. 2001
Dát tip
Desiree - ještě pořád máš šanci být upírkou, když to dobře dopadne:-)

ruby
13. 02. 2001
Dát tip
libi se mi to, ne z hlediska rymu ale obsahu

Désirée
13. 02. 2001
Dát tip
Za všechno díky, děkuji vám za vše ... a sakra to už napsal Lermontov. Takže jinak, jsem ráda, že se Vám vesměs líbil obsah a co se rytmu týče - aúú! prostě pro něj nemám dost citu, ale snažím se na tom pracovat.

ulita
13. 02. 2001
Dát tip
Sny se v rakvi zdají - copak jsi neviděla dnešní Simpsnovy?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru