Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tma

13. 02. 2001
3
0
2922
Autor
Désirée

Všechno už pohltila tma a kolem je hrozivé ticho. Ticho, které ohlušuje a překřičí i tlukot srdce ... i myšlenky. Ticho a tma! A v uších zní ten zoufalý němý výkřik. Nikdo pro nikoho neprolije slzu, každý pláče sám pro sebe. Všude je tma, a kdybyste jen náhodou zahlédli maličké světýlko - jenomže vy ho nezahlédnete, ale kdybyste ho zahlédli, tak víte, že je to jen poslední záblesk vaší fantasie, protože tma pohltila úplně všechno... takže tu není ani naděje.
Yon
18. 09. 2002
Dát tip
Nadeje je vsude, jde jen o to ji najit. Nebo najit nekoho, kdo Ti ji prinese. Ale stejne *

Krel
06. 09. 2002
Dát tip
klub..

Bacil
06. 09. 2002
Dát tip
Jo, to si zaslouží... ale kde je konec autorce... docela jsme si psávali, ale to už je moooooooc dlouho, a pak najednou zmizela beze stopy...

Krel
06. 09. 2002
Dát tip
koukal jsem, že jsi u ní byl častým návštěvníkem...

Blaznivkaaa
06. 09. 2002
Dát tip
Kdybych mohla dám víc než jen toho TIPa...::)*

Žádná naděje? Hm... Nerad to říkám, ale tenhle pocit znám.

Miroslawek
16. 02. 2001
Dát tip
Joj, zajímavé a ... tedy až na poslední verš, tam odsekávám s hermitem ;o)))

Bacil
13. 02. 2001
Dát tip
Zase ta deprese? Maličkaté světýlko působí trochu kýčovitě, tako kdyby se uprostřed básně najednou zjevila perníková chaloupka. Ale pro povbuzení mladé autorky přidávám tip, protože výsledek se mi docela líbí.

Rastin
13. 02. 2001
Dát tip
Jestliže jsi to psala v depresi - fajn. Ale mám z toho pocit, jako bys soudila či obviňovala ostatní z nedostatku fantasie. A navíc - naděje je tady vždy.

hermit
13. 02. 2001
Dát tip
Ne.

Albireo
13. 02. 2001
Dát tip
Tma může být i přívětivá, zeptej se astronomů.

affirmation
13. 02. 2001
Dát tip
každý pláče sám pro sebe Moc pěkně vystižená situace :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru