Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tři slova

01. 01. 2006
0
0
745
Autor
Jane_Koc

Tak tohle minidílo sem složila na základě včerejší události... seděla sem s kámoškou v mc-donaldu a vedle nás seděl pár, neměl nic objednáno, na stoje jen velká polorozbalená květina, muž v ruce držel prstýnek a pomalu mu kapali slzy,... a my nevěděli jestli radostí nebo smutkem...

Jen tři slova ti říct,
jen pohled ti dát,
a chvilku tě mít,
a u tebe spát...

Jen tři slova ti říct,
avšak vezmeš je?
nechci zažít bolest,
chci prožít lásku co hřeje...

Jen tři slova ti říct,
"Budeš mojí ženou",
já nechci být odmítnut,
chci tě celou!

Avšak reakce tvá,
ať je jakákoli,
moje city k tobě ková,
budu tě milovat a nikdy nepřestanu...
Přeslička
01. 01. 2006
Dát tip
tak ani s novoročním optimismem by to neprošlo v páté třídě při školním cvičení...

Jane_Koc
01. 01. 2006
Dát tip
přesličko, děkuju i za negativní názor, jenom chcu dodat.... Přesně takhle se musel cítit, seděl tam a nevěděl, jestli řekne ano nebo ne ("Jen tři slova ti říct,avšak vezmeš je") jestli se jeho život naplní láskou a nebo bolestí... ("nechci zažít bolest,chci prožít lásku co hřeje...") a ten risk, to vůbec vyslovit, musel mít velkej strach...("já nechci být odmítnut") a jestli si ji chtěl vzít, tak ji musel mít strašně rád ("Avšak reakce tvá,ať je jakákoli,moje city k tobě ková,budu tě milovat a nikdy nepřestanu...") to je asi vše co bych chtěla dodat... díky :)

No, záměr sice hezkej, ale zpracování je slabý... Oprav si aspoň chyby/překlepy.

Hmm,souhlasím s Čokoládovou.Zkontroluj si ale pravopis v Prologu,když jsi tak jedinečná a umíš skvěle kritizovat díla,hm,

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru