Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro tebe

01. 01. 2006
0
0
369
Autor
Hunki_Punki

Věnováno mojí lásce :-* ------------------------------------- Na chyby v prawopysu nekoukej .)

Pamatuješ co se stalo 13.2.2005? V ten den jsem začal úplně jinej život, protože jsem se rozhodl dát ti najevo co k tobě opravdu cítím. Vím, že podle toho co se dělo dříve jsi si určitě myslela, že by se to asi nikdy nemohlo stát, ale stalo se a já jsem moc rád, že jsem v sobě našel ten kousek odvahy a překonal jistou bariéru, která se ve mě po předchozích vztazích vyvořila. Jsme spolu již nějaký ten pátek a já po tobě toužím den ode dne více. I když dny, co jsme byli spolu nebyly vždy slunečné a někdy to vypadalo dost ošklivě :/. Nakonec jsme se přes to vždy dokázali přenést a "zapomenout" i když to bylo někdy moc obtížné. Jsem vděčný za každý okamžik tvé přítomnosti. A když zrovna nemůžeme být spolu ani nevíš jakou mam radost, když alepoň můžu slyšet tvůj hlas. Nedávno jsem byl s Jakubem a Andreou a při pohledu na ně sem myslel na tebe a myšlenkama jsem byl s tebou. Po chvilce se mě ptali co se se mnou děje a jestli jsem uražený a kde je ten uražený kousek aby mi ho mohli přilepit. Řekl jsem, že ten uražený kousek je v Benešově :-). Není snad den kdy bych na tebe nemyslel alespoň chvilku. Vždy, když je mi hodně smutno pustím si hhudbu co máš ráda a přemýšlím co asi tak zrovna děláš. Moc mě mrzí, že nemůžeme být spolu častěji. I když je na tebe okolní svět zlý, já tu vždy budu a udělám pro tebe cokoliv :-*. Pokaždý, když se na tebe dívám třeba když spíš, mám na tváři úsměv :). I teď, když se na tebe dívám jak si hraješ s flétnou se musim usmívat (*6*) i když mi do smíchu v tuhle chvíli vůbec neni. Chci aby si věděla, že kdykoliv ti bude zle a perly ti budou padat z očí, budu to já kdo ti podá suchý kapesník. Miluju tě nejvíc na světě a vždy budu ať se děje cokoliv.
Incognito
01. 01. 2006
Dát tip
Juj, takovej dopis by mě zahřál u srdíčka. ;-) Poslals jí ho?

Hunki_Punki
01. 01. 2006
Dát tip
Verner: ale na to já že se ti to nelíbí .)

mortecino
01. 01. 2006
Dát tip
jo, tak tohle pošli jí a nedávej to sem, fakt ne

Eidam
01. 01. 2006
Dát tip
tomu bude rozumět asi fakt jenom ona :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru