Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kojila mě ježibaba

02. 01. 2006
1
0
1706

Kojila mě ježibaba

starý kozy stará baba

spívala měu kolíbky

když mě dala do kolíbky

 

Žízeň byla veliká

jako celá putika

mlíko honem proudilo

avšak se v kozach zkazilo

 

Maslo sejra sirečky

smrdí baba od držky

dítě co se kojilo

do kozi spátky nablilo

 

Babě to však nevadilo

a dítě znova na kojilo

byl jsem to však já

a krasně sem se vyživil

do sitosti


Noe1
03. 01. 2006
Dát tip
avi

eště avi sonorovi

Sonor
02. 01. 2006
Dát tip
Ale no tak. nerada se směješ?

mortecino
02. 01. 2006
Dát tip
jono je to strasne srandovni.

sonorku, čoveče, ty se něčemu takovému směješ? beru, že to je jistě humorné recitovat třeba ožralým pankáčům, ale mně se to momentálně opravdu nejeví tak supr... a to musim říct, že normálně se směju každé ptákovině, viď morte?:)

mortecino
02. 01. 2006
Dát tip
evi, pod na pokec..zrovna se to propira..

morte: no, tak sem to nestihla...:( o čempak se hovořilo a jaké byly závěry?

mortecino
02. 01. 2006
Dát tip
snad to vella vrati trosku jako to bylo driv - omezeny pocet del do hlavniho seznamu (asi 5-10 za mesic) + vsechny co maj vic nez 10 tipu, ale nevim, je to na ni. a na prvni strance mas navrh na "mravnostni komisi" nebo tak cosi...

představa jakékoli mravnostní komise mě celkem děsí... kdo pozná, co ještě ano a co už ne? když lidi vybírají nějaká dílka do klubů, vyjadřují tím mimo jiné i charakter, který pro ně dílko má... tímpádem bych klidně založila klub hovadin a přiřazovala tam tydle blbiny, jenže bych pak asi celý den nic jiného nedělala nehledě na to, že si ráda čtu opačný žánr... vihar píše, že odejde... nevím proč, já písmácké hádky moc nesleduju... pokud jsou tu kreténi, co ti pod dílko smolí jen odporné kritiky, nezbývá než je ignorovat - nemůžu se přece zavděčit všem... pokud ti samí lidé napíšou dílo v obdobném duchu jako svou kritiku a někdo jim tip či výběr dá, je to opět jen jejich věc...pokud je neunaví psát jen o "šukání, blití a sraní" a dopracujou to víš, můžem být rádi, že už tyhle blafy nemusíme číst... mimochodem, myslim že ti, co dávají výběry, zas tak špatnou ruku při jejich udělování nemají... tedy zatím jsem na něco "špatně vybraného" nenarazila... (mimochodem, doteď moc nechápu, jak to teda bude vypadat, když se do hlavního seznamu budou dostávat jen dílka nad 10 tipů - to chce asi mít buď óbrovský talent a nebo móc kamarádů, kteří ti je dají a budou očekávat, že to samé uděláš ty... možná jsem to pochopila špatně, ale jak si teda budu číst nízkotipová dílka když nebudou v hlavním seznamu?)

mortecino
02. 01. 2006
Dát tip
ne, dřív to bylo tak: že za měsíc si mohla dát do HS 5 děl za měsíc, a jenom jedno denně. Když si získala někde víc než deset tipů, počet děl v HS se o jedno zvyšoval. Uvědom si že v hlavním seznamu by měl být výkvět, zbytek byl prostě v normálním seznamu - který ale nebyl samozřejmě tak čtený. přijde mi to férové, deset tipů není zas až tak nepřekonatelný číslo, a pět děl za měsíc někdo ani nenapíše, je to opatření proti takovým těm co dají deset děl denně.. evi klidně se o tom mužem pobavit, třeba zitra, ale myslim ze zrovna pod dílem doudy kvičáka ó dej mu pánbů lehkou zem to nejni vhodné. o mrtvých jen dobře. btw co řikáš na mou new poem?:)

sharkan
02. 01. 2006
Dát tip
Zajímavá pohádka, před spaním to pravé...:-)

mortecino
02. 01. 2006
Dát tip
doprdele další sračka

Sonor
02. 01. 2006
Dát tip
je vidět že se Mistr pomalu, ale jistě vyvíjí. Ani jedna mrtvola, hrob, kiselina atd. Uvidíme co na to jeho početná základna fanoušků. Nicméně za nový směr Ti Kvičáku Dám tip. avi

dobře že tam ty pravopisné chyby máš - aspoň odvádějí pozornost od toho co píšeš...promiň doudo, ale opět se shodnu s mortecinem, páč todle stojí za prd... no, ale to ty zřejmě víš... sonore, posílej mi prosim avi na něco...hm..."nesračkoidního". dík

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru